از کارگاه پژمان بازغی تا گردهمایی مدیران سینما و آموزشگاه‌های سینمایی

در سومین روز برگزاری جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد سینمایی نشست‌های ویژه‌ای با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و جمعی از معاونان و مدیران وی و مدیران آموزشگاه‌های آزاد سینمایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری دومین جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد سینمایی، این رویداد امروز پجشنبه دوم آذرماه و در سومین روز از برگزاری در محل «موزه سینما»، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

برنامه سالن «سینماتوگراف»

سالن «سینماتوگراف» ‌ مجموعه «موزه سینما» صبح امروز و از ساعت ۹ میزبان اجراهای مربوط به «بخش بازیگری» خواهد بود که در این بازه زمانی ۱۵ هنرجو به ارائه برنامه خواهند پرداخت.

این سالن بعد از اجراهای بخش بازیگری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان گردهمایی مدیران آموزشگاه‌های آزاد سینمایی سراسر کشور خواهد بود.

در این گردهمایی جلساتی با حضور مدیران ارشد سینمایی برگزار خواهد شد. محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور، محمد حمیدی‌مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، سید صادق موسوی مدیرکل دفتر جشنواره‌ها و همکاری‌های بین‌الملل سازمان سینمایی، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی از مدیران حاضر در این گردهمایی هستند.

برنامه سالن «فردوس»

سالن «فردوس» در مجموعه «موزه سینما» هم امروز پنجشنبه در سومین روز جشنواره از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در چهار سانس میزبان نشست‌های تخصصی و آموزشی این رویداد خواهد بود.

امروز و از ساعت ۹:۳۰ مهدی اصلانی درباره «تشکیل کارگروه پروژه پایانی هنرجویان با مشارکت آموزشگاه‌ها» صحبت می‌کند و در سانس دوم از ساعت ۱۱ پژمان بازغی در قالب «کارگاه انتقال تجربه بازیگری» ‌ با هنرجوان علاقه‌مند به گفت‌وگو خواهد پرداخت.

در سومین نوبت از نشست‌های تخصصی روز اول، سیدجواد خوانساری و مهدی اصلانی از ساعت ۱۳:۳۰ درباره «مسائل حقوقی هنرجو و آموزشگاه» به طرح نکاتی خواهند پرداخت و در سانس پایانی هم از ساعت ۱۵:۳۰ نشست تخصصی «مراحل تولید انیمیشن دوبعدی و سه‌بعدی» با حضور شهرام میرصادقی برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد سینمایی به دبیری مهدی شفیعی از ۳۰ آبان آغاز شد و امروز ۲ آذر ۱۴۰۲ در موزه سینما به کار خود پایان خواهد داد. آیین اختتامیه این رویداد فردا جمعه ۳ آذرماه ساعت ۱۸ در ایوان شمس برگزار می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =