«آلودگی هوا» در راس تماس های مردمی با استاندار اصفهان

استاندار اصفهان در ارتباط تلفنی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه (سامد) به مشکلات مردم پاسخ داد که «آلودگی هوا» در راس موضوع اصلی تماسها بود.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی، مطالبه گری در حوزه هوای پاک توسط مردم را به حق دانست و از پیگیری مستمر موضوع آلودگی هوای اصفهان توسط مدیریت استان در سطح ملی خبر داد.

به گفته استاندار اصفهان، بیش از نیمی از تماس‌های مردمی به مباحث آلودگی هوا، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها اختصاص داشت که با شهروندان به تفصیل در خصوص آلودگی هوا و اقدامات انجام شده گفت و گو شد.

وی در حاشیه این گفتگوی مردمی افزود: با پافشاری مدیریت استان تاکنون پلمب مازوت در نیروگاه شهید منتظری باز نشده و مدیریت استان بر این امر تأکید دارد تا بار اضافه‌ای بر آلودگی هوای اصفهان افزوده نشود.

وی متذکر شد: محدود کردن صنایع بزرگ و کوچک استان و جدیت در اجرای مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، از جمله موارد مورد تأکید است که امروز به دغدغه و مطالبه مردمی حتی در سامانه ارتباط مردمی تلفنی راه پیدا کرده است.

مرتضوی بیان داشت: مسائلی از جمله چالش‌های حوزه توسعه کسب و کار، طرح نهضت ملی مسکن و اشتغال از جمله موارد دیگری بود که در گفت‌وگوی تلفنی با مردم در سامد مطرح شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =