شهر یزد صاحب گرمخانه مجهز می‌شود

شهرداری یزد با یکی از خیران نیکوکار در عرصه شهرساز و فرهنگ ساز تفاهمنامه امضا کردند تا شهر یزد صاحب یک گرمخانه مجهز شود.

به گزارش خبرآنلاین، شهردار یزد در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به آغاز فصل جدید فعالیت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شهرداری یزد از سال ۱۴۰۱ تاکنون اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون گفتگوها و مذاکرت سازنده‌ای میان شهرداری یزد و خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز انجام شد که اقدامات خیری انجام شده در برخی محلات و بوستان‌های شهر یزد، از نتایج این مذاکرات است.
ابوالقاسم محی‌الدینی افزود: احداث مجموعه ورزشی خیرآباد، ساخت نمازخانه در بعضی از بوستان‌ها همچنین ساخت مجموعه‌های خیرساز کوچک و بزرگ در سطح شهر یزد از دیگر اقدامات انجام شده از سوی خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز است.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد گرمخانه در شهر یزد برای افراد بی‌سرپناه به ویژه در فصول سرد سال تصریح کرد: در راستای رفع یکی از نیازهای مهم شهر یزد و احداث گرمخانه برای افراد بی‌سرپناه، مذاکراتی با خیران انجام شد و جلال نارگونی، یکی از خیران یزدی، ساخت فضایی به وسعت هزار تا هزار و ۳۰۰ مترمربع برای احداث یک گرمخانه مجهز در شهر یزد را متقبل شد.
محی‌الدینی تصریح کرد: تامین زمین این پروژه از سوی شهرداری و ساخت گرمخانه از سوی خیر نیکوکار یزدی انجام خواهد شد و امیدواریم عملیات اجرایی ساخت آن به زودی آغاز شود تا برای سال آینده این گرمخانه در اختیار شهرداری قرار گیرد.
شهردار یزد با اشاره به اینکه این مجموعه به صورت چند منظوره در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: تلاش بر این است که از این مجموعه برای اهداف متعدد و سایر مشاغل در دیگر فصول سال استفاده شود.
جلال نارگونی، خیر شهرساز و فرهنگ‌ساز یزدی نیز در این مراسم گفت: پس از انتقال موضوع نیاز شهر به گرمخانه از سوی شهردار یزد به خیرین شهرساز، ایجاد گرمخانه در شهر یزد را یک ضرورت دانستم.
وی عنوان کرد: با آگاهی از این نیاز تصمیم به احداث یک گرمخانه گرفتم و امیدوارم با یاری خدا بتوانیم اقدامات خوبی برای شهرم انجام دهم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1854533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =