استفاده اسرائیل از اورانیوم غنی‌نشده در مهمات/ صبح تا عصر در کوشک کار کردم، عصر تا شب در خانه/ بازخوانی خاطرات آیت‌الله هاشمی

آیت الله هاشمی رفسنجانی بیستم و دوم دی سال 79 نوشت: از ساعت ده صبح تا چهار بعد از ظهر، در کوشک کار کردم. عصر تا آخر شب در منزل کار کردم؛ خواندن بولتن‌ها و مطالعه تاریخ اسلام.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن کامل خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید.

در اثر سرطان ریه، دیروز حال آشیخ مهدی شمس‌الدین، رئیس مجلس اعلای شیعه لبنان به وخامت گرایید و امروز اعلان شد که رحلت‌کرده‌اند. بیانیه تسلیتی امضا کردم و اعلان شد. از ساعت ده صبح تا چهار بعد از ظهر، در کوشک کار کردم. عصر تا آخر شب در منزل کار کردم؛ خواندن بولتن‌ها و مطالعه تاریخ اسلام.

شب عفت برای تسلیت خانواده مشهدی‌رجب - باغچه‌بان منزل سابق- رفت، که امروز فوت کرده است. قسمت چهارم سناریوی «انقلاب تنها» را خواندم.

حسن روحانی: هیچ قدرتی نتوانست هاشمی را خانه‌نشین کند +عکس

غیبت قالیباف و آملی لاریجانی در مراسم سالگرد هاشمی رفسنجانی/ احمد جنتی و ائمه جمعه تهران کجا بودند؟/ طعنه حسن روحانی به شورای نگهبان

در رسانه‌های آمریکا آمده که [جیمی] کارتر، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا گفته است، «اگر چند ماه دیگر فرصت پیدا می‌کرد، (سال ۱۳۵۸) جمهوری اسلامی ایران را سرنگون می‌کرد». [یاسر] عرفات، [رئیس دولت خودگردان فلسطین]، گفته است که اسرائیل از گلوله‌های حاوی اورانیوم غنی‌نشده استفاده می‌کند. مسئله «سندروم بالکان»، مسئله روز اروپا شده است.آمریکایی‌ها می‌گویند، استفاده از اورانیوم غنی‌ نشده در مهمات، برای سنگین‌کردن وزن آنهاست و اثر کمی از لحاظ تشعشع هسته‌ای دارد، ولی شیوع بیماری‌های ناشی از آن، اکنون در اروپا و آمریکا و عراق و کویت، محسوس است. بالکان و فلسطین هم تازه وارد این بحث شده و نگرانی‌های جدی در سربازان ناتو به وجود آمده و ارتشیان آمریکا هم نگران‌اند.

219215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1859894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =