تایید صلاحیت ۶۲۳ کاندایدای انتخابات مجلس در اصفهان

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مجموع افراد تأیید صلاحیت شده داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان به ۶۲۳ نفر رسید.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، مهدی سلیمانی اظهار کرد: با تأیید صلاحیت ۵۰ نفر دیگر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان، مجموع افراد تأیید صلاحیت شده استان به ۶۲۳ نفر رسید.

وی ادامه داد: ۲۱ نفر در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند، ۷ نفر در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، پنج نفر در حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار، چهار نفر در حوزه انتخابیه مبارکه، سه نفر در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار، سه نفر در حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت، دو نفر در حوزه انتخابیه خمینی شهر، دو نفر در حوزه انتخابیه سمیرم، دو نفر در حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک، یک نفر در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان و مجموعاً ۵۰ نفر به افراد تأیید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی استان افزوده شد.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: روند قانونی بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان تا ۱۹ بهمن‌ماه ادامه دارد و نتایج نهایی در خصوص سایر داوطلبانی که صلاحیت‌شان در مرحله قبلی تأیید یا احراز نشده است در تاریخ ۲۰ بهمن اعلام خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =