قطع مچ دست نوجوان ۱۷ ساله در چهارشنبه آخر سال ۱۴۰۲ استان سمنان

از ابتدای اسفند ۱۴۰۲ تا ساعت ۸ صبح ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آمار مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال در استان سمنان به ۲۱ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این خصوص گفت: از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا ساعت ۸ صبح ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ مچ دست یک نوجوان ۱۷ ساله قطع و ۲۰ نفر مصدوم شدند. از این تعداد ۶ نفر خانم و ۱۵ نفر آقا، که ۷ نفر از مصدومین توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه به مراکز درمانی منتقل شده اند و ۱۴ نفر نیز مراجعه حضوری به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه داشته اند.

وی افزود: ۱۵ نفر از مصدومین حین استفاده از مواد محترقه خطرناک دچار آسیب شده اند و ۶ نفر دیگر عابران بوده اند که توسط استفاده کنندگان مواد محترقه دچار آسیب شده اند. از جمله آسیب های وارده ۱ مورد قطع عضو، یک مورد آسیب شدید کتف و بازو ،۱۰ مورد سوختگی و ۹ مورد شامل بریدگی، خراشیدگی و تروما به ثبت رسیده است. نواحی آسیب دو مورد آسیب به چشم و۴ مورد آسیب به پا که بیشترین نواحی آسیب دیده ۱۲ مورد مربوط بوده است که به دست می باشد.

شایان ذکر است از ۲۱ مصدوم حوادث چهارشنبه سوری آخر سال ۱۲ مورد به بیمارستان معتمدی گرمسار،۴ مورد بیمارستان کوثر سمنان، ۲ مورد بیمارستان ولایت دامغان،۲ مورد بیمارستان پانزده خرداد مهدی شهر و یک مورد بیمارستان سینا سمنان منتقل شده اند. که ۱۹ نفر درمان و ترخیص شده و ۲ مورد جهت دریافت خدمات تخصصی تر به تهران اعزام شده اند.

از ۲۱ مصدوم حوادث ۱۹ مورد آن مربوط سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ شب گذشته و ۲ مورد مربوط به ابتدای اسفند ماه می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =