راهنمای خرید نهال گردو زودبارده با تناژ بار بالای 9 تن

نهال گردو از بهترین و پردرآمدترین نهال میوه ها برای سرمایه گذاری طولانی مدت است که با آن می توان به سود بی نظیر رسید.

این نهال دارای خصوصیات منحصربه‌فردی است که موجب استقبال بی نظیر باغداران و کشاورزان شده است.

دلیل استقبال از نهال گردو چیست؟

  • نهال گردو زودبازده است و از سال سوم باردهی را شروع می کند و در سال ششم به اوج باردهی خود می رسد.(البته در صورت خرید ارقام پیوندی)

  • درختان گردو عمر تجاری بلند مدتی داشته و می توانید تا حدود 100 سال شاهد باردهی از درختان خود باشید.

  • میزان باردهی نهال گردو بسار بالاست و اگر رسیدگی ومراقبت های لازم روی نهال صورت بگیرد، به این سود بی نظیر خواهید رسید.

  • مقاومت نهال گردو به سرما و بیماری بالاست و مناسب کاشت در مناطق سردسیر و کوهستانی است.

بهترین نهال گردو تجاری و پربازده کدام است؟

بعد از اینکه تصمیم گرفتید باغ گردو را احداث کنید و به یک درآمد مطلوب برسید بایستی بدانید ارقام و نژادهای مختلفی از نهال گردو وجود دارد که هر کدام دارای باردهی و کیفیت منحصربه‌فرد خود است. در میان تمامی نهال گردو ارقام نهال پیوندی و اصلاح شده وجود دارد که دارای باردهی تجاری و کیفیت بی نظیری است. در ادامه به معرفی بهترین نهال گردو می پردازی :

  • نهال گردو چندلر

خرید نهال گردو چندلر برای مناطق معتدل و سردسیر توصیه می شود.این نهال اصالتا به کشور آمریکا برمی گردد که دارای باردهی مطلوب تا 12 تن در هکتار است. چندلر دارای پوست کاغذی و مغز درشتی است. مقاومت بالایی به سرما داشته و برای ارتفاعات بالای 1000 متر مناسب کاشت است.

  • نهال گردو فرنور

خرید نهال گردو فرنور برای اقلیم کوهستانی و سردسیر توصیه می شود. این نهال دیرگل و زودبازده بوده و در شرایط ایدئال باردهی تجاری بلند مدتی دارد. فرنور پوست نازکی داشته و مغز پر و سفیدی دارد و از سال دوم و سوم در شرایط مطلوب آب و هوایی به باردهی می رسد. میزان مقاومت فرنور به سرما و بیماری بی نظیر است.

  • نهال گردو خوشه ای ژنوتیپ برتر 12

خرید نهال گردو خوشه ای با باردهی بالا مناسب اقلیم معتدل و سردسیر است. این نهال در شرایط ایدئال بازدهی بسیار مطلوب و بی نظیری را به باغداران نشان می دهد. باردهی گردو خوشه ای از سال اول و دوم آغاز می شود. این نهال عمر اقتصادی بلند مدتی داشته و اگر رسیدگی های منظم در چند سال اول به خوبی صورت بگیرد شاهد عملکرد بی نظیری از این نهال خواهید بود.میزان باردهی 9 تا 12 تن است.

راهنمای خرید نهال گردو

برای به بازدهی رسیدن درخت گردو در مرحله خرید نهال گردو چند فاکتور مهم وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • خرید نهال مناسب

خرید نهال گردو مناسب و پربازده اولین قدم برای رسیدن به یک بهره وری بالا از درختان گردو است.امروزه ارقام نهال گردو اصلاح شده و پیوندی زیادی در نهالستان های کشور موجود است که می توانید بهترین آنها را با توجه به میزان باردهی و عملکردشان انتخاب کنید.

  • سازگاری با شرایط اقلیمی منطقه

نهال گردو که انتخاب می کنید باید سازگار با دما, اقلیم و خاک منطقه کاشت باشد.اینگونه درصد موفقیت کاشت درخت گردو بالا می رود.

  • انتخاب نهالستان معتبر

انتخاب مرکز معتبر برای خرید نهال گردو بسیار پراهمیت است.اینکه بتوانید نهال هایی را خریداری کنید که تنه و ریشه سالمی داشته باشد و بدور از هرگونه آفات و بیماری باشد در رشد و به باردهی رسیدن نهال موثر است. نهالستان نوین گردو به عنوان اولین مرکز تولید نهال در کشور تمامی ارقام نهال میوه از جمله نهال گردو را با تضمین قیمت و کیفیت با شناسه معتبر با کارت سلامت عرضه می کند.

سخن پایانی خرید نهال گردو

نهال گردو از جمله نهال میوه های پرسود و تجاری دنیاست که از سال سوم باردهی را آغاز کرده و تا 100 سال باردهی دارد. این نهال در شرایط اقلیمی سردسیر و معتدل رشد می کند و جزء نهال های بی نظیر برای سرمایه گذاری بلند مدت است. میزان هزینه این نهال نسبت به سودی که دارد بسیار اندک است. در این مقاله از نهالستان نوین گردو به بررسی خرید و میزان سود نهال گردو پرداختیم و بهترین نهال گردو با بیشترین باردهی را معرفی کردیم.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا خرید و اطلاع از قیمت نهال گردو می توانید با کارشناسان نوین گردو تماس بگیرید.

منبع: نهالستان نوین گردو

آدرس وبسایت: gerdo.pro

شماره تماس تلفنی و ثبت سفارش از طریق پیام رسانها: 1243597-0912

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =