از نصب ۲۰ المان جدید تا دیوارنویسی در ۱۲ نقطه شهرکرد

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از اجرای برنامه‌ها و اقدامان این سازمان در راستای استقبال از نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، اکبر ایازی اظهارداشت: برنامه‌های نوروز سال ۱۴۰۳ در دو محور فرهنگی و هنری شامل جشن‌ها و برنامه‌ها و المان‌های شهری ثابت و مناسبتی نوروز و رمضان و دیوارنگاری و نقاشی برنامه‌ریزی شده است.

وی به المان‌های نوروزی و ماه‌ مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۵ المان توسط ۱۰ هنرمند بومی استان چهارمحال و بختیاری و هنرمندان دیگر استان‌ها طراحی، ساخت و آماده نصب در سطح شهرشهرکرد هستند.

دکترایازی افزود: از تعداد ۲۵ المان آماده نصب، ۲۰ المان نوروزی و ثابت جدید ساخته شده و ۵ المان نیز از سال‌ گذشته است که مورد بازسازی و زیباسازی قرار گرفته‌اند و از هفته آینده در سطح شهر، منظریه و ناحیه غرب شهرکرد نصب می‌شوند.

وی بابیان اینکه شهرک منظریه به‌دلیل تازه تاسیس بودن مورد توجه ویژه قراردارد اضافه کرد: المان‌های نوروزی و ماه‌مبارک‌رمضان به صورت خاص در شهرک منظریه شهرکرد نیز نصب می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: با توجه به فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن و به منظور ایجاد حس طراوات و شادابی در محیط شهری، المان‌های هفت سین و ماه‌مبارک رمضان به صورت ترکیبی در سه ورودی جنوبی، غربی و شرقی شهر نصب خواهند شد.

وی بابیان اینکه ستاد خدمات نوروزی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد کار خود را آغاز کرده است گفت: همزمان با تحویل سال نو و آغاز سال جدید، اگر شرایط جوی اجازه بدهد، جشن نوروزی در نوروزگاه شهرکرد و پارک لاله با حضور عموم مردم و مسافران نوروزی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ادامه‌داد: به مناسبت فرارسیدن سال نو، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، تزئین اتوبوس و راه‌اندازی کارناوال شادی توسط هنرمندان بومی را در دستور کار داده است.

وی به نقاشی و دیوارنگاری شهری اشاره کرد و گفت: هم اکنون در آستانه سال نو در ۱۲ نقطه از شهر بیش از یک‌هزار متر دیوارنگاری صورت گرفته است.

دکترایازی اظهارداشت: ساماندهی و جمع‌آوری ۲۱ تابلوی تبلیغات شهری در راستای پیرایش شهری و حذف نازیبایی‌ها و آلودگی‌های بصری سطح شهر از دیگر برنامه های اجرا شده سازمان است.

به گفته وی : پاکسازی دیوارنوشته‌های غیرمجاز سطح شهر ازجمله خیابان‌های شهر به‌منظور زیباسازی از دیگر برنامه‌های اجراشده توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =