عکس‌| همکاری جالب یک پرسپولیسی با تیم ترکیه‌ای

هافبک اسبق پرسپولیس این روزها در ترکیه حضور دارد و توانسته به عنوان استعدادیاب تیم کاراگمروک این کشور کار را دنبال کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش ورزش سه، عارف محمدوند بازیکن گیلانی اسبق تیم‌های ملوان و پرسپولیس که بعد از دوران فوتبالی‌اش راهی کشور ترکیه شده و مدتی به عنوان مربی در تیم آکادمی فنرباغچه و بشیکتاش کار را دنبال می‌کرد، اکنون به عنوان استعدادیاب تیم کاراگمروک استانبول فعالیت دارد.

2002881

نکته جالب توجه اینکه محمدوند پیش از این با معرفی حسام گری به این تیم توانسته بود، نظر مثبت آنها را برای در اختیار گرفتن یکی از بازیکنان بااستعداد ایرانی جلب کند.

هافبک اسبق پرسپولیس که تیم اف سی آکادمی را نیز مدیریت می‌کند، اکنون توانسته یک بازیکن ایرانی دیگر را نیز به عقد قرارداد با تیم کاراگمروک استانبول در بیاورد. محمدامین شفیغی اکنون با عضویت در تیم زیر 19 سال کاراگمروک مسیر حرفه‌ای خود را آغاز کرده است. مسئولان باشگاه کاراگمروک استانبول با این بازیکن برای فصل آتی سوپرلیک این کشور نیز قرارداد امضا کرده‌اند و در فصل آتی او در این تیم کار را دنبال خواهد کرد.

اتفاق جالب برای هافبک اسبق پرسپولیس در تیم ترکیه‌ای

عارف محمدوند در این خصوص گفت: مدت‌هاست از فوتبال ایران فاصله گرفته‌ام. خیلی خوشحالم که در این جا و با توجه به حضور پرتعداد ایرانیان بتوانم کاری در مسیر حرفه‌ای آنها انجام دهم و استعداد بازیکنان ایرانی را به لیگ ترکیه نشان دهیم. مسلما اتفاقات خوبی در آینده رقم خواهد خورد و شخصا تلاش خواهم کرد تا بهترین اتفاق را رقم بزنم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =