پدرم نیست، مردم هم خوشحال نیستند؛ امسال هم عید نداریم!

آتیلا حجازی در گفتگو با خبرآنلاین درباره حال و هوای عید نوروز صحبت کرد.

سپهر ستاری: استقلال سال ۱۴۰۲ را با پیروزی مقابل هوادار و صدرنشینی در لیگ برتر به پایان رساند. اتفاقی که باعث شد هواداران این تیم نسبت به قهرمانی در این فصل امیدوار شوند و حالا آن‌ها منتظر هستند تا حسین حسینی در سال ۱۴۰۳ جام قهرمانی را بالای سر ببرد. صدرنشینی استقلال در پایان سال ۱۴۰۲ و آغاز سال جدید بهانه‌ای شد تا به سراغ آتیلا حجازی برویم. او که فرزند یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های استقلال یعنی مرحوم ناصر حجازی است و خودش هم چند سالی پیراهن آبی را به تن کرده امیدوار است شاگردان نکونام پس از روزهای خوش در سال گذشته، بتوانند عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کنند.

آتیلا حجازی در گفتگو با خبرآنلاین، در خصوص اتفاقات سال ۱۴۰۲ و حال و هوای خودش در عید نوروز صحبت کرد. او معتقد است این روزها عید نوروز دیگر شور و حال گذشته را ندارد و مثل قدیم نمی‌چسبد. صحبت‌های حجازی در اولین روز سال ۱۴۰۳ در ادامه آمده است:

سال ۱۴۰۲ برای شما چطور بود؟

سال ۱۴۰۲ اصلا سال خوبی نبود و من چیز خاصی را ندیدم و خاطره خوبی هم از آن ندارم. به نظر من همه سال‌ها مثل هم است. حالا زمان قدیم را جدا کنیم که بچه بودیم و واقعا گرفتاری و مشکلات را درک نمی‌کردیم ولی هرچه سن ما بالاتر رفته، با درد و رنجی که از مردم شاهد هستیم دیگر نمی‌چسبد. بچه که بودیم فارغ از همه غم‌ها بازی می‌کردیم و از زندگی لذت می‌بردیم. اینترنتی وجود نداشت و رفاقت‌ها پایدارتر بود و محبت و عشق بیشتری وجود داشت. هرچی بشر به دنیای تکنولوژی دسترسی پیدا کرد، همه چیز رنگ و بوی خودش را از دست داد. سال ۱۴۰۲ در مجموع برای من اصلا سال خوبی نبود.

سالی که گذشت برای استقلال چطور بود؟

برای استقلال ۱۰۰ درصد سال بسیار خوبی بود و تا اینجا این تیم صدرنشین است و امیدوارم در ادامه راه هم مقتدرانه به همین شکل ادامه دهد و به قهرمانی برسد. استقلال وضعیت رضایت‌بخشی داشت.

تعطیلات عید نوروز را کجا هستید؟

من الان در ترکیه هستم و عید خیلی خاصی اینجا نداریم و دوستان ما از ایران به اینجا می‌آیند.

در روزهای عید بیش از هر زمانی جای خالی عزیزان را احساس می‌کنیم و قطعا برای شما هم درباره پدرتان به این شکل است. کمی در خصوص حال و هوای ایشان در زمان عید بگویید و اینکه چقدر به رسم و رسوم عید علاقه داشتند؟

پدر من خیلی به رسم و رسوم شب عید و سال تحویل علاقه داشت ولی بعد از فوت ایشان، آدم وقتی عزیزی را از دست می‌دهد دیگر عید برایش رنگ و بوی خاصی ندارد. امسال من به همسرم هم گفتم لازم نیست هفت‌سین بچینیم و حتی زمان سال تحویل بیدار شویم چون زمانی که بچه بودیم در عید حس و حال خوبی داشتیم. اینکه فامیل دور هم بودیم و عیدی می‌گرفتیم خیلی قشنگ بود و مردم از ته دل خوشحال بودند. وقتی این صحنه‌ها دیده نمی‌شود، برای من عید مثل روزهای دیگر است و فرقی نمی‌کند.

پدرم نیست، مردم هم خوشحال نیستند؛ امسال هم عید نداریم!

بهترین خاطره‌ای که از پدرتان دارید و بهترین عیدی که از ایشان گرفتید چیست؟

زمان بچگی‌ام بود که ۱۳-۱۴ سال داشتم و عاشق رانندگی بودم. وقتی در عید به شمال می‌رفتیم از او خواهش می‌کردم به من رانندگی یاد بدهد و صبح که بلند می‌شدیم در محوطه شهرک رانندگی یاد می‌داد. این جزو بهترین لحظات عید بود. لحظاتی که سال تحویل می‌شد و پدربزرگ و مادربزرگ از لای قرآن به ما عیدی می‌دادند و روزهای خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی بود که واقعا حال و هوای عید داشت ولی الان به نظرم عید بی‌معنی است.

برای سال ۱۴۰۳ چه آرزوی فوتبالی و غیرفوتبالی دارید؟

آرزوی فوتبالی خاصی ندارم و امیدوارم مردم از این شرایط بغرنج اقتصادی رها شوند و بیمارستان‌ها هم در سال جدید خالی از بیمار باشد.

امسال استقلال را چطور دیدید؟ به نظرتان می‌تواند قهرمان شود؟

استقلال از نظر آمار خیلی خوب نتیجه گرفته و از بقیه تیم‌ها بهتر بوده و حتی بیشتر از توقع هواداران عمل کرده است. امیدوارم بتواند این روند صعودی را تا آخر فصل حفظ کند. به نظرم قهرمانی هم دست خود استقلال است. امیدوارم در پایان فصل جام به استقلال برسد.

تیم ملی ایران در سال ۱۴۰۲ جام ملت‌های آسیا را داشت که امیدوار بودیم حسرت قهرمانی ما به پایان برسد ولی در نهایت باز هم در یک‌قدمی فینال حذف شدیم. تیم‌های باشگاهی هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند تا یک سال دیگر به حسرت قهرمانی ایران در آسیا اضافه شود. این حسرت در سال جدید تمام می‌شود؟

من اصلا از حذف تیم ملی و نتیجه نگرفتن تیم‌های ایرانی ناراحت نیستم چون اصول باید رعایت شود. اصول این است که امکانات و برنامه‌ریزی داشته باشیم و کار دست افراد درست باشد. اصلا به فرض تیم ملی قهرمان آسیا می‌شد هم حداقل به من نمی‌چسبید. چون همه فرمول‌ها زیر سوال می‌رفت و معنی‌اش این بود که امکانات و ابزار و استادیوم لازم نیست و همینطوری می‌توان قهرمان شد. پس کسانی که هزینه کردند و وقت گذاشتند و جام جهانی برگزار کردند چه بگویند؟ به این راحتی نمی‌توان قهرمان آسیا شد و برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌خواهد. ما هنوز سالیان سال است درگیر خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس هستیم. در نهایت هم مشخص بود اتفاقی غیر از این نمی‌افتد و مثلا نمی‌آیند این ۲ تیم را به شخصی مثل من بدهند و معلوم است به ما نمی‌دهند. این ۲ تیم از اول دولتی بودند و تا آخر دولتی هستند و وصل کردن ان‌ها به سازمان‌ها هم باز در آخر به دولت می‌رسد. اصلا ما نباید توقع قهرمانی داشته باشیم. این به نظرم ظلم در حق بقیه کشورهایی است که سرمایه‌گذاری می‌کنند. عربستان چقدر بازیکن آورده و برای کشورشان تبلیغ می‌کنند. ما یک استادیوم نداریم. چه توقعی است قهرمان آسیا شویم؟ ما یک لیگ منظم و برنامه از پیش تعیین‌شده نداریم و فاصله ما با قهرمانی زیاد است. حتی یک بار هم قهرمان شویم اتفاقی است و از روی اصول نیست. زمانی می‌توانیم قهرمان شویم که همه چیز اصولی باشد. به نظر من توقع قهرمانی در آسیا بی‌جا است.

پدرم نیست، مردم هم خوشحال نیستند؛ امسال هم عید نداریم!

من یاد آن جمله معروف تاصرخان افتادم که آن موقع گفت تا ۱۰ سال دیگر تیمی از ایران به فینال آسیا نمی‌رسد!

پدر من همیشه از زمان خودش جلوتر بود و همه چیز را می‌دید و می‌دانست تا سال‌ها تیمی از ایران قهرمان آسیا نمی‌شود. آن موقع گفت ۱۰ سال ولی حدود ۲۵ سال است که از آن زمان گذشته و سال‌ها از قهرمانی پاس می‌گذرد. فقط هم افسوس آن برای ما می‌داند.

به نظرم جای ایشان در فوتبال ایران و به خصوص برای استقلال خالی است. به نوعی می‌گویند بعد از فوت ناصر حجازی و منصور پورحیدری استقلال بزرگ‌تری ندارد.

آن چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است. استقلالی‌ها سال‌هاست این خلاء را می‌بینند و متاسفانه این اتفاق افتاده و کاری نمی‌توان کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1886051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 129
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید کلباسی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    72 27
    گیرم پدر تو بود فاضل ؛ از فضل پدر تو را چه حاصل؟
    • رسول IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      3 1
      متاسفانه ما ایرانیها یادگرفته ایم که فضلا را یاد کردند به دیگران بد آمده درحالی که چه فرزند وافراد دیگر از آدمهای نبک یاد کردند شعور یک فرهنگ را نشان میدهد که بازمتاسفانه یکعده ازان بی نصیب هستند
    • ممد بیرتانم IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      6 0
      خب پدرش فاضل بود خودشم ک حداقل فینال اسیا دیده و بازیکن با اخلاقی بوده و اوناییم ک میگن ترکیه عشقو حال خبر ندارن ک اون رفته ترکیه برای کار الان تو آلانیای ترکیه تو کار خرید فروش املاکهو داره مدرسه فوتبال به اسم ناصر خان هم میزنه
    • سعید‌آریایی IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      5 0
      فدر‌پدرت‌را‌بدون‌اگر‌پدر‌درزندگی‌نباشه‌دنیا‌برات‌عین‌زهرمارهست‌آدمهایی‌هستن‌که‌ذات‌مشکل‌داری‌دارن‌وپدر‌برایشان‌اهمیت‌ندارد‌پدر‌‌ومادر‌بزرگترین‌هدیه‌خدا‌به‌فرزندان‌هست
  • حمید IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    63 21
    آتیلا جان همه فقرا و قشر آسیب پذیر هم مثل تو عید ندارند با این تفاوت که جیب انها خالی و الحمدلله جیب تو پر پول
    • مهدی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      0 0
      شما هم پدر بچه ها هستی و باید به اونا امید بدی. خودت هم که می گی اون موقع غمدها رو درک نمی کردیم. بله غمپهمیشه بوده. پراید با کمک به دیگران آنها را به حداقل برسانیم. رفتن به ترکیه در ایام نوروز و. سفر کردن ها. در کریسمس نشان از پولداری است. و تاحدی دهن کجی به سمت های کشور عزیزمان ایران
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    87 76
    عید همگی مبارک مردم مشکلات دارن امان شاد هستن
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      6 10
      احسنت. من نمیدونم چرا بعضی ها به جای همه حرف میزنند. بهت بد گذشته اینقدر گنده ای؟!😏
    • مهدی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      0 0
      درست میگی. وقتی من حقوق بگیر. فکر کنم به داشتن فلان ماشین میلیاردی و. برج چند طبقه و فلان سفر و اروپا و .... همین سلامت و حقوق. و زندگی رو هم به دهن خودم. زهر کرده ام. از همین حداقل ها. هم استفاده کن و خوش باش
    • امیر IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 0
      ب خیالت می‌رسد خواجه تو رو سلطان کند.ههههههههی
  • علی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    55 25
    این هم فکر کرده از همه بهتره از همه بیشتر میفهمه هیچ کس حالیش نیست فقط او که میفهمه. شانس اورده اسم پدرخدا بیامرزش ناصر خان وگرنه خداوکیلی بگو اون زمان ناصر خان بغییر از اینکه دروازبان درجه یک بود چه رزومه مربیگری موفق داشت . فقط با محمدان بنگلادش پرسپولیس رو برده بود این رو خیبر خرم آباد ۳۰ سال پیش هم با بشیر رمضانی پرسپولیس رو برده بود. اگه واقعیت ها هم هستند قضیه فرق داره ولی اگه از روی احساس میخواهی حرف بزنی بحث دیگه هست
    • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      4 0
      بشیر رمضانی بازیکن پتروشیمی بود و نه خیبر.
    • مهدی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      0 0
      بشیر. نشانی کل پتروشیمی به پرسپولیس رو زد. محمدی اصل گل خیل. خرم آباد رو که منجر به پیروزی این دو تیم شد. مرور زمان برای بعضی ها وپول زیاد و ریخت پاش زیاد و امکانات بی درد سر، از چیزهایی است که ذایقه و امید را کم می کند.
  • یوسفی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    94 22
    چی میگی بابا یه عمری مردم رو انداختین جلو و از مردم برا خودتون پله درست کردین و هیچ خاصیت و فایده ای برا این مردم بیچاره نداشتین فقط غم و غصه هاتون برا مردم بوده
    • احسان IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      0 2
      بشیر سرطلایی سرورلنگیایی
  • محمد IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    ترکیه بهت خوش بگذرد ما هم تو ایران عید داریم همراه با بهار قرآن سر سفره امیر المو منین و اهل بیت علیهم السلام سری هم به بهشت زهرا می‌رویم و با اموات نجوا میکنیم .
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      3 5
      احسنت من هم کاملا موافقم با نظر شما
  • حسین ذبیحی«نسیم» FR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    73 33
    جناب آتیلا حجازی افاضات فرموده که نیازی به بیدارشدن برای تحویل سال نونبوده!!برای نماز صبح هم که هرگزنیازبرای شما نبوده!بعد رفته ای ترکیه چون اونجا خوش میگذردورمضانی هم برای شما نیست! لطفاً کیف خودکنیدوبه مردم خودرانچسبانید.زدزیاد
    • رسول IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      7 0
      متاسفانه چندین سال است که عید این مدلی شده قبرستان ویک سفره هفت سین ویک عیدی دادن کودکان با جیب‌های فقیر و یاددادن گدایی از مغازه‌های کالابرگ متاسفانه چرا ما این مدلی شده آیم واقعا لیاقت یک ایرانی همین است
  • بهروز IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    52 14
    به قول آتیلا جون عیدی نیست وهیچ شور حالی نیست دیگر اصلا چه عیدی اما من درترکیه هستم
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    52 13
    هرچقدر مردم عادی ائم از کارگران و کارمندان عیدی ندارند بجاش مسئولین و مدیران و صاحبکاران حسابی عید دارند.
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      4 4
      اتفاقا امسال همه عیدی داشتن شما خواب ماندید
  • ناشناس IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    43 11
    بیخیال، ترکیه خوش میگذره
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    44 11
    چقدرخوب.شمائیکه دم ازمردم ودردواقتصادمردم حرف میزنیداونقدرداشتندتابتوانندمثل شمابروندعشق وحال ترکیه.عجب احساسی دارید!!!! چقدردلسوزمردمید!!! نکنه بااین حرفهاقصداریددنبال پستی،،مقامی .‌......نمیدونم !!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    59 7
    نوروز در هر شرایطی سنت ملی ایرانیان است که باید زنده نگه داشته شود ، ایشان که خارج هم تشریف دارند ،توصیه می فرمایند به خانم که هفت سین نچینند ؟
  • رز IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    58 3
    بابا بسه شماکه گرون ترین آجیل میخرید سفر ودورهمیتین به راهه بعد میگید عید نداریم مردم مسخره نکنید
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    61 6
    پولشان از پارو بالا می‌رود غر هم میزنند
  • طاها IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    45 14
    ما که خوشحالبم!
  • مرتضی روحانی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    52 19
    جناب آتیلا حداقل به کسانی که پدر دارند و موفقیت نسبی هم دارند و عید هم دارند و خوشحالند احترام بذار عید نداری برای خودت نداشته باش کار خوبان را قیاس از خود مگیر
  • ابراهیم عزیزی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    20 52
    درود آقای آتیلا! واقعا فرزند خلف ناصرخان اسطوره هستی با همان صراحت لهجه و بدون تملق پسر کو ندارد نشان از پدر/ تو بیگانه خوانش، مخوانش پسر..احسنت به تو شیر پاک حلال خورده
  • BR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    31 5
    خدا رحمت کنه آقای حجازی را
  • کیوان IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    50 7
    دمت گرم که تورکیه زندگی میکنی وبه فکرکردم ایران هستی آخه چقدر فداکاری؟
  • والیبال IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    53 9
    عید نداریم. سال تحویل هم بیدار نمیشیم . چقدر حرفای بی معنی و بی ربط. میخوای مردم بخاطر شما کلا نوروز را برای همیشه تعطیل کنن؟
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    37 18
    من هم عید ندارم چون هیچی در بساط ندارم و با این نداشتن هیچ دلخوشی هم ندارم و روحیه ام را هم از دست میدهم.این گرانی نابودمون کرد.
  • عبدالله محمدی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    40 11
    بله درست میگن ایشون برو تو بازار نگاهی بنداز از شلوغی ازدحام تو ماه رمضون همه رفتن مسافرت ودر حال شادی وتفریح هستن کسی نیست ببینه مشکلات خودشون رو ربط میدن به مردم
  • عباس IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    27 12
    خدا رحمت کنه پدر بزرگوارتان را،اما توی ایران بازار داره می ترکه اینقدر مردم دارن استقبال می کنن بعدش شاید شما خوشحال نباشی که چند سال جام نگرفتید اما مطمئنم کل استقلالی ها از تساوی دربی خیلی خوشحال هستن اما اگه منظورت پرسپولیسی ها باشه واقعا ناراحتم که باید با تیم استقلال و فدراسیون و تیم داوری مبارزه کنیم حق با شماست
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    34 5
    سلام خوب جناب آتیلا خان شما که در ترکیه هستید چه انتظاری دارید که برات خوش نگذره فامیل ودوستان هم دور برت نیستند پس چرا ترکیه رفتی حالا سفره هفت سین درست بکنی یا نکنی به حال ما فرقی نمی کنه ترکیه خوش بگذره شماها چیزی یاد گرفتید بریم ترکیه آخرش با جیب خالی وافسردگی برمیگردی
  • رحیم IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    18 22
    دقیقا بااین گرونی چه عیدی. وقتی نتونی یک کیلوهم میوه بخری الکلی چه شادی .
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      2 1
      اگر پولدندار دارید چطور گوشی هوشمند دارید پول اینترنت از کجا آورید دورغگو دشمن خدا است
  • US ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    33 24
    ما که خوشحالیم.چرا از جانب مردم حرف میزنی بی سواد
  • سایان IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    20 21
    با گرامیداشت یاد و خاطره بازیگر بزرگ سینما و تلویزیون مرحوم آتیلا پسیانی.ولی بهتره پسر ایشان از جانب همه مردم ایران حرف نزنه که مردم عید ندارند.عید داریم و خوبش هم داریم
    • صبا IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      1 0
      ای وای به پسر آتیلا پسیانی چکار داری با دقت بخون آتیلا حجازی پسر مرحوم ناصر حجازی فوتبالیست با اون مصاحبه شده
  • بیژن IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    33 10
    نمیدانم چرا وقتی یکی حالش خرابه فکر میکنه مردم هم مثل خودشه.مردم خیلی هم خوبن و خیلی هم خوشحال ،از حضورشان در بازارها و در ترافیکی که در جاده برای سفر درست کردن میشه فهمید.
  • محمد IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    33 6
    پدر تو هم یکی مثل بقیه پدر و مادرهایی که از دنیا رفتند مردم هم مثل همیشه یک عده خوشحال و یکسری غمگین یک عده پولدار و یک عده هم ندار غم و غصه هم همش،به از نداری نیست چیزی که مردم رو ناراحت می کنه بی عدالتی است هر کس در این کشور از وضع موجود سو استفاده می کنه برای افزایش ثروتش و به فکر مردم نیست خائن به ملت و کشوره اکثرشون مسوول نیستند از مرفهین بی دردند.
  • هادی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    35 3
    عید نداری حالا رفتی ترکیه!!!حداقل میموندی خونه بعد...مفت میزدی.
  • ابی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    20 2
    هیچکس ناصر حجازی نمیشه ،حتی آتیلا حجازی ضمنا نمیشه خودتو ب مردم بچسیونی و تو ترکیه عشق و حال کنی ، یا رومی روم یا زنگی زنگ
  • حسن IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    21 3
    شما که ترکیه هستید از ناخوشی پس بزارید ما اینجا از خوشی بمیریم
  • جواد IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    24 1
    شما عید ندارید؟ ترکیه خوش بگذره, بیا اینجا بعد دم از مردم بزن
  • رضا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    21 17
    چقدر بعضی ها بدبختن که دنیا رو فقط با بدی هاش میشناسن. بله برای افرادی که خیلی با خدا کاری ندارن سخته البته امیدوارم حالت های ایشون صرفا مربوط به افسردگی و امثالهم باشه وگرنه این افکار دقیقا شبیه همون فیلم هایی هست که امثال فرهادی ها ساختن و همه چیز رو با بدختی نشون میدن.
  • طاها IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    24 2
    از شما سلبریتی ها دورو تر وجود نداره بهترین خوراک بهترین پوشاک بهترین گردش رو دارید از همین مملکت به اینجا رسیدید بعد ادای حال بدا رو در میارید خجالت هم خوب چیزیه مردم رو چی فرض کردید الان هم که تو ترکیه داری عشق و حال می کنی و ....
  • رضا IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    18 1
    بالاخره نفهمیدیم بخاطر دیدن مردم عید ندارید و یا بعد از فوت پدر؟؟! و اینکه نفهمیدیم وقتی عبد ندارید و از حال مردم ناراحت پس مسافرت ترکیه دیگه چه صیغه ای است!!!! حداقل پول بلیط ترکیه را خرج مردم می کردید ، پول هتل و .... پیشکش
  • محمد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    22 9
    کی گفته مردم خوشحال نیستن؟ چه حرفا؟؟!!
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    8 8
    عید برای بچه هاست بزرگتر ها عید را زیاد جالب نمی دانند .چون پول در جیب بزرگترهاست مخصوصا آنها که پولدارتر هستند
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    24 15
    اتفاقاً مردم خوشحال هستند . از طرف مردم ، اظهار نظر نکن .
  • محمد IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    12 1
    با سلام، روحشان شاد نامشان جاودان
  • م IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    20 4
    مظهر ناامیدی. آقای حجازی میخواستم راجع به تیم ملی برزیل یه نکته ای رو براتون بگم.فقر در برزیل بسیار زیاده حتی همین الان.ما همه فوتبال رو با برزیل میشناسیم.خیلی از قهرمانی‌های اولیه برزیل در جام جهانی و جام آمریکای جنوبی در اوج محرومیت و فقر بدست اومده.یعنی اروپاییها با اون همه امکانات از همون شروع فوتبال بازم پشت سر برزیلیها بودند.میخواستم بگم همه چیز امکانات نیست که می‌فرمایید با قهرمانی ایران در جام آسیا تمام فرمول ها زیر سوال میره
    • اسی US ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      1 0
      حاجی کشورش فقیره فوتبالش که فقیر نیست و فقط کلی بازیکن ترانسفر میکنن و امکاناتشونم توپ . هندی ها فقیرن سینماگراشون ثروتمند
    • شهروند IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      1 0
      این صحیح که فقر در برزیل بی داد می‌کنه اما فراموش نکنیم که برزیل از حیث امکانات فوتبال در رده اروپا هستش ورزشگاهای مجهز همراه با آکادمیهای فوتبال و...ناسلامتی چندین جام جهانی تو کشورش برپا کرده
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    20 3
    سلام ایشون چه سواد و یامرتبه اجتماعی دارد که مصاحبه می کنید و اظهار نظر می کند
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    2 4
    خدا بیامرزد استقلال یک بامعرفت داشت که توهم سفرکرد
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    24 23
    خیلی هم عید خوبیه خدا پدرتو بیامرزه ولی دلیل نمیشه خودت عید نداشته باش به مردم ربطش نده🌚
  • محمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    26 7
    سلام طرف رفته ترکیه‌ بعد میگوید عید نداريم و حال ندارم
  • عباس IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    23 9
    اینهمه انتقاد از گرانی ، اینهمه مسافرت های ایرانیان به خارج در عید نوروز ،،، کدامش درست است ؟
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    24 13
    اتفاقا مردم خیلی خوشحال هستند. خوشحال تر از چیزی که فکرش هم نمیکنی
  • رضایی US ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    22 9
    یعنی اگه بابات نیست مردم غمگین عید ندارن پس چطور بازارها اینقدر شلوغ بود بال نشانه‌ای شهر خودشونو داشتن خفه میکردن اتفاقا مردم خیلی خوشحالند مغزت کشش خوشحالی مردمو نداره که ببینید
  • علی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    7 4
    خدا بیامرزد ناصر خان را، ولی قهرمانی چهار جانبه بود
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    18 4
    تو کی هستی که به خاطر شما مردم خوشحال نباشن
  • داداش IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    19 6
    عیدنداریم!!!!! کل سال را به خوشگزانی می گذرانند و حالا که مردم می خواهند عیدبگیرنداعلام می کنند عید نداریم!!!
  • فرشید IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    20 7
    مگه تو فضول مردمی که میگی مردم هم عید ندارند
  • ایمان IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    13 15
    دمت گرم عزیز
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    17 2
    آقا الان در ترکیه هست و الان ایران عید ندارد. باشه آنجا شما عزاداری کنید
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    9 0
    جای ناصر خان خالی
  • میرزا IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    20 3
    سلام چون خودش دل و دماغ ندارد میگه مردم خوشحال نیستند. پس عمه من جاده چالوس را بند آورده است؟ یا این چند میلیون که مشهد رفته اند چه کسانی هستند؟ کلا فاز مجازی ما ایرانی با واقعیت متفاوت شده است. در دنیای واقعی ‌‌قرش می دهیم اما در فضای مجازی استیل غم اتخاذ می کنیم ! تاکنون نیمی از هتلها و مراکز مسافرتی اصفهان پر شده است. مصرف بنزین رکورد ۱۵۹ را ثبت نموده است. همه اینها دلالت بر مسافرت و شاد بودن مردم است.
    • سارای IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      1 0
      بابا از دست مهمونا فرار میکنن..خخ
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    22 4
    طرف رفته ترکیه، داره خوشگذرونی میکنه، بعد میگه عید نداریم امسال...
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    22 25
    مردم خوشحالند تو بفکر خودت و از طرف خودت حرف بزن .
  • ساكي IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    12 8
    ی کم کوتاه بیا ، اینهمه جوان رفتند ، ملیون ها هم‌میروند حدا رحمتش کنه ، دنیا همینه
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 2
    چرا وقتی کم می آورید از مردم مایه میزارید اگه به فکر مردم هستید تو ترکیه خوش گذرانی نمی کردید میرفتید کار می کردین به این مردم خیالی کمک می کردین دست چند نفر را گرفتید ،زندگی چند نفر را نجات دادید سفره چند نفر را پر کردند که حالا از این مردم مایه می زارید
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 1
    ناراحتی به مردم القا نکنید...ما عید داریم و میخواهیم دور هم و شاد باشیم
  • مجتبی حسینی IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 1
    جناب آتیلا همه باچشم شما نمی بینند چراالکی مردم عمگین می کنی می خواهی مردم شادنبینی چشمت بازمی کردی هم شادی مردم می دیدی وهم خرید کردنهاشان اگرندارندجادهای کشورچی می گویندباتوجه به ماه مبارک رمضان ونگاهی هم به بازارمی انداختی مردم قبلاً هاچک چونه ای می کردن الاً فقط دست بجیب می شوندپس یعنی وضع خوبست دربین صدملیون آدم چه خارجی وچه داخلی شایدیکی یادودرصدنتوانستندآنچنانی خرید کنندمن خووم فروشندهستم کیف کردم چون مردم مثل سالهای قبل داستان سرایی نمیکردن ودست به جیب می شدن ان شالله که همیشه خوش باشندوخرید کنند
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 1
    شماها که سالهای قبل عید داشتین چه گلی رو سر مردم زدین که امسال عید ندارین ،دشمنان ایران و اسلام همیشه دلشان غمگین هست چون از حسادت دارن میمیرند
  • فریبرز فاضلی US ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 0
    تمام کسانی که با آقای حجازی سازمخالف میزنن قشنگ معلومه چیکاره هستن.
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 0
    علت دورشدن مردم ازهم فقط فقط فضای مجازی هست ایکاش هرگزاختراع نمیشد
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 0
    بهتر نیست بجای ترکیه رفتن و ارز این مملکت را اونجا خرج کردن ذر کشور خودتون مسافرت می رفتید تا گردشگری این مملکت هم رونق بگیرد‌ . چقدر شما بفکر مردم هستید!!!
  • م IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 0
    سلام همه ادیان هدف اصلیشون انسان بودن آدمها هست و انسان بودن به تنهایی خودش ی دین هست که طرفداران زیادی نداره وقتی هر که فکر خودش هست کم میاره دستش جیب دیگران هست و هیچ اهمیتی به دیگران نمیده خورش ظاهرا شاد هست و این شادی عمیق نیست افرادی مثل ناصر خان علی آقا پروین و دیکر عزیران پیش کسوت باید باشن تا همچی بیاد سر جای خودش فقر آسیب‌های اجتماعی وخیلی موارد دیکه بسیار آزار دهندهدهست و شادی تکی نیست همگانی هست برای همه
  • غنی زاده US ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 0
    تو توی ترکیه خوش بگذران با پول این مملکت بخور وتعریفش کن تو کی هستی تمام شد فقط پول کشورت را ببر توی ترکیه خرج کن چکار داری توی ایران چه میگذره .
  • GB ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 1
    پدر تو نیست چرا ما عید نداشته باشیم و چرا ما خوشحال نباشیم ،خوب پدرت مرده خدا بیامرزه برای پدر تو نود میلیون ایرانی سیاه بپوشند ، بابا چه توقعهایی دارند اینها حالا مگه بابات کی بوده و چکار کرده ؟دانشمند هسته ای بوده و برای ایران افتخاری کسب کرده مگر ، میگی فخری زاده بوده با اون همه علم و خدمت به کشور
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 0
    پدر تو هم یکی مثل بقیه پدر و مادرهایی که از دنیا رفتند مردم هم مثل همیشه یک عده خوشحال و یکسری غمگین یک عده پولدار و یک عده هم ندار غم و غصه هم همش،به از نداری نیست چیزی که مردم رو ناراحت می کنه بی عدالتی است هر کس در این کشور از وضع موجود سو استفاده می کنه برای افزایش ثروتش و به فکر مردم نیست خائن به ملت و کشوره اکثرشون مسوول نیستند از مرفهین بی دردند
  • جواب DE ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 1
    سری به بازار تهران یا بازار گل یا شهرهای جنوبی وشمال بزن یا بازارها کل کشور میزدی ببینی مردم شادند یا نه شما هم شاد هستید اما شکلک آدم های فقیر در میارید چون فکر می‌کنید مردم کر کورند وشما را غرق در نعمت انقلاب نمی بینند
  • آقای خاص IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 1
    خخخخخ این یک جوک هست برای سال جدید پدرم نیست مردم هم خوشحال نیستند و مردم عید ندارند جدی می‌فرمایید پس اینهای که رفتند خرید عید کیا هستند.نکند توهمی شدند که امسال عید دارند
  • ایرانی قوی و پر انرژی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 1
    آقا ما هم مشکل داریم ولی شادیم، روزیم میرسه خدارو شکر. بعدم اگه مردم نداشتن این جمعیت میلیونی به مسافرت تو سراسر ایران و جهان نمیرفتن (فقط 4میلیون نفر رفتن مشهد، جنوبو شمالو شهرهای دیگه جای خود...)
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 2
    توهم ... اسمت ...
  • RU ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 1
    انسان بینوایی که از زاویه نگاه خودش همه چیز رو قضاوت میکنه...
  • مجتبی TR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 1
    باسلام؛ عید و سال جدید بر همگی مبارکباد. با وجود همه مشکلات انسان باید دنبال بهانه ی برای شاد بودن و شاد زیستن باشه. از آدمهای منفی دوری کنید. ایشون بجز اینکه پسر مرحوم ناصر حجازی هستند چه هنر دیگری دارند.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 1
    فقط جنبه منفی میبینن و متأسفانه چون فالور زیاد دارن ،حرفهای درست و نادرستی که میزنن سریع پخش میشه،به خانمم گفتم سفره هفت سین نذار، چرا جناب ؟بابات تازه مرده؟از غم مردم ناراحتی؟پس ترکیه چیکار میکنی؟بمون ایران پولت رو بده به چندتا ایرانی گرفتار،میرن گردش و تفریح بعد برای دیگران نسخه غمگین باشید میپیچن ،خجالت هم نمیکشن ،خوبی مردم ما اینه توی هرشرایطی سعی میکنن شاد باشن
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    2 0
    این جماعت از خود متشکر چرا فکر میکنن که بقیه باید به سازشون برقصن . کی گفته اگه توخوشحال باشی ، پدرت نمرده باشه ، زندگی به کامت باشه ، یعنی بقیه مردم هم همینن . اونموقع که دنیا باب دلتون بود به فکر شادی و جیب خالی مردم و عزاداری و نگرانیهاشون بودی ؟ نکنه به حکایت دیگی که برای من نجوشه .... معتقدی ؟
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 0
    رفت ترکیه، عشق حال می کنند ..عدد مردم پول مسافرت به مشهد نداره واقعا ناشکر هست؟
  • آتی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 0
    مگه میشه پولدارا عید نداشته باشن هر چی‌باشه ارث بابات بهت رسیده باید خوشحال باشی‌مثل ما فقیرا نیستی که منتطر حقوق و یارانه سر ماه باشی با این همه‌گرونی
  • کوروش IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 0
    خدا پدرتونو رحمت کنه، لیکن هیچ وقت تعمیم نده و جمع نبند.
  • amir IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 1
    واقعا گل گفت آقای حجازی پسر دیگه مردم شاد نیستن همه گرفتار مشکلات اقتصادین کشوری با این همه ثروت یه عده ای دارن چپاول میکنندبقیه درفقرن خداازمسبباش نگذره
  • رضا IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    خدا آقای حجازی را رحمت کند. همه سختی ها مال دوران آن بزرگان بود. چون سختی کشیده بودند معنی عید را خوب درک میکردند و در شاد کردن مردم سهیم بودند. اما جوانان این دوران فقط نق میزنند
  • علی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    خودش رفته ترکیه برا عشق و حال و خوشگذرانی، بعد میگه ما حالمون خوب نیست عید نداریم ، تو از طرف خودت حرف بزن کلا این لوس بازی و ادا بازیتون و تعیین تکلیف کردن‌های شما کی تموم میشه
  • GB ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    دوستان در این صفحه انگار اطلاع ندارند که آتیلا حجازی خیلی وقت است به ترکیه مهاجرت کرده است. هر کس خارج از ایران زندگی می کند در حال حال کردن است؟ اشتباه می کنید.
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    از جانب خودت حرف بزن نه مردم !
  • شهریار IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    نه که مردم برای شما چهار درصدی ها خیلی مهمن،،،چرا بعضیا دوست دارن جای کل مردم نظر بدن ،
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 0
    مشکلاتی هم هست باعث ش سلیبریتی ها هستند ..ما که شادیم
  • مهدی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 0
    مردم حالشون خوبه. الحمدالله همه چیز هست فقط کمی گران هست. نعمت فراوان. ما عید هم داریم. و خوشحالیم که در کشور مقتدری مثل ایران زندگی میکنم. ناراحتی برو اروپا پادویی
    • Siamak IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      0 0
      ایوالله
  • فرید IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 1
    ای گفتی! تمام گفته های من است دمت گرم آتیلا که فرزند خلف حجازی هستی
  • علی اکبر IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    2 0
    مرد حسابی تو اگه خوشحال نیستی، رفتی ترکیه برای عزاداری ؟؟؟؟ یا همه سیاه نمایی هات واسه مردم ساده لوح سرزمین ماست ؟؟؟؟
  • IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    2 0
    حرف نامربوط نزن.. احساسات شخصی و خانوادگی خود را به فرهنگ و رسوم دیرینه مردم ربط نده
  • علی IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    2 0
    آقای حجازی، راست میگن مردم بخاطرگرانی وبی عدالتی درایران،وفشاراقتصادی ونداشتن پول توجیب مردم ولی درعوض کارت بانکی خالی درجیب دارندمثل آقای آتیلا حجازی مردم داخل ایران عیدوخوشگذرانی نداردکسی که به فکرپدرش باشدواسه چی میره ترکیه انتالیاوبه کنسرت های خوانندهای خارج ازایران،خوشی،دلشوزده
  • حسین IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    2 0
    من دقیق تو استادیوم بازیهای استقلال رو از نزدیک میدیدم. خصوصا اون موقع که مرحوم حجازی مربی استقلال بود. یادمه به همین مرحوم، خود استقلالیها کلی بی احترامی میکردن و هر وقت همین آقازادش رو که اصلا فوتبال خاصی هم نداشت، میفرستاد تو زمین، همه میگفتن ... حالا این اقا زاده دم از چی میزنه واسه خودش
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 0
    پیامبر اکرم فرمودند: با زمانه خودتون پیش برید دلیل نمیشه چون در زمان گذشته اکثرمردم ساده وبیسواد و پرجمعیت بودن واقتضای آن زمان همون دورهمی و ازدواج های فامیلی و آشنا وهمسایه واین چیزا مطرح بوده تمام کارهاشون چه بیرون و چه توی خونه با زحمت و استفاده از نیروی بازو بوده امروزه علم ودانش وتکنولوژی چنان پیشرفت کرده که اگه همه اینا در زمان قدیمم اتفاق میوفتاد قدیمیا هم مثل مردم حالا میشدن اگه با واقعیت ها وباورهای زمان خودمون پیش بریم اونوقت راحت تر با همه چی کنار میایم ....
  • قربانی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    2 0
    خوبه حال خوشی نداره رفته ترکیه عشق وحال بامردم همدردی کنه
  • ساسان IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    1 0
    اوجان.مابود.دوستش.داریم.وبرای.اووخانواده.محترمش.درود.می.فرستیم
  • سراج IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    3 0
    یک سر بزن به پارکها وبازارایران ببین مردم چه شور وحالی دارند. مشکلات اقتصادی هم هست ولی بنانیست ایران راترک کنیم پولها راخرج ترکیه وخارج کنیم . رتبه دوم خرید خانه درترکیه از ایرانی هاست. این پولها از کجا امده ؟ ‌ازایران نیست،؟ بهتر نیست درایران خرج کنید؟
  • میم صاد عین IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    3 0
    طرف رفته عید رو ترکیه بگذرونه بعد میگه امیدوارم مردم از این وضعیت بغرنج اقتصادی خلاص شوند ، تازه میگه به من نمی چسبه ، آقای محترم خیلیا توی همین وضعیت بغرنج اقتصادی آرزوشون هست یه شمال بروند و نمی توانند ولی اینقدر هم نامید نیستند و ناشکری هم نمی کنند
  • ع IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    1 0
    روح بلند مرد و اسطوره فراموش نشدنی ناصر حجازی عزیز شاد و قرین رحمت الهی باد بعوان یه پرسپولیسی بارها گفتم توهین کردن چه به زنده و از دنیا رفته دور از شان یه انسان است گرچه هر چه گفتند اقای اتیلا حجازی که الحق پسر همان پدر است که حتی در بستر بیماری مردم را فراموش نکرد اخه میشه همچین کسی را فراموش کرد که هموطنانش در سخترین شرایط روحی و جسمی قرار داره خودش ولی به عشق مردم و به خاطر مردم مصاحبه را خبر گذاری را قبول می کنه مرحوم ناصر حجازی مگر باشی که همچین کاری کنی طرف با سرما خوردگی به پدر و مادرش احترام نمی گذاره دیدیم که میگم گذشته از این حرفها در مصاحبه‌ای که انجام داده می توانید نگاه کنید چی گفت هستند نا مردمانی که حتی همینجاه کامنت گذاشتند حتی از کسی از دنیا رفته هنوز واهمه دارند ناصر حجازیا هرگز فراموش نخواهند شد بضعی دوستان گفتند مردم شاد هستند شاید شما خودتون شاد باشید از افراد خودی باشید و مثل ما نخودی نباشید پس لطفا جمع نبندید شما از من کارگر و وضعیت من خبر دارید نه مسلما نه چرا که سیر همه را سیر می پندارد می دانید دغدغه من دیگه لباس نو کفش نو سفر اخر سال نیست اصن‌ ندارم مسلم
  • حنیف IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    2 0
    دراینکه پدرت مردمحترمی بود شکی نیست خدابیامرزدش، اما اگر فرضا زنده بود چه مشکلی ازمردم حل میکرد؟؟
  • آنی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    2 0
    چقدر خودشیفته حالا پدرت بود چیکار میخواست بکنه که الان نیست مردم خوشحال نیستن و عید ندارن ؟؟؟!!!!!
  • امید ایمانی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    1 1
    اگر مردم شاد و‌ خوشحال نیستن، ترافیک سنگین جاده ها و استانهای مسافرپذیر چی میگن. انگار طرف تو عالم هپروت زندگی می‌کنه.
  • سارا IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    1 0
    خاطرات کودکی برای همه جالب است چون سن انسان اقتضا میکند که پدر و مادر سرپرست او باشند و فرزند بدون هیچ اطلاع و غمی سپری کند قطعا والدین ما هم آن زمان مشکل داشتند اینکه ما متوجه نبودیم بخاطر سن ما بوده و از همه مهمتر آنها کمک کردند ما خوش باشیم مریض بودند ولی سفره هفت سین و عیدی بود مشکل مالی داشتن ولی سفره هفت سین و عیدی بود جنگ بود برادرانمان در جبهه از ما دفاع میکردند شهید دادیم ولی سفره هفت سین و عید بود بیایید ما هم خاطرات خوش کودکی را از فرزاندانمان به بهانه اینکه خودمان دلمون اونقدر شاد نیست، نگیریم.
  • Siamak IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    1 1
    اینم خودشو دست بالا گرفته. خداپدرتو بیامرزه مردم خوشحالند عید هم داشتن تورم هم جهانیه وقتی تحریم هستیم که چندبرابر میشه
  • Ag41789 IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 0
    حرف اضافه میزنه، مردم به شما چه که از طرف همه صحبت میکنی.عادت شده تا یکی سلبریدی میشه سخنگو هم میشه
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 0
    از نظر خودتون حرف بزنید شما همه مردم نیستید و تعریف هر کس از عید و شادی متفاوته
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    0 0
    گره ذهنی داری که فقط به گذشته فکرمیکنی ، چندسال گذشت خودت هم پیرشدن به بابات فکرمیکنی؟ شایدافسردگی داری
  • یاسر IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    0 0
    مملکت که مال امثال شماست شما دیگه چرا عید ندارید
  • رحیم IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    0 0
    فقط در این مملکت پولدار ها غر میزنن، جالبه که هر چی دارن از این کشور دارن، رفتی ترکیه ببین میتونی اندازه ایران که بودی پول در بیاری،