بی حاشیه و رو به رشد مثل فوتسال ایران در 1402

فوتسال ۱۴۰۲ ایران آرام، بی‌حاشیه و رو به روشد بود.

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتسال ایران در سال ۱۴۰۲ سالی آرام و دور از حاشیه را گذراند. تیم ملی دیدارهای تدارکاتی مهمی برگزار کرد و لیگ‌مان هم با کیفیت خوبی برگزار شد.

تیم ملی فوتسال/ تدارکات خوب برای سال سخت

شاگردان وحید شمسایی امسال تنها در تورنمنت برزیل حضور پیدا کردند و در آن به مقام دوم رسیدند. ایران در این تورنمنت ۶ جانبه از سد پاراگوئه، کلمبیا و ژاپن گذشت و به فینال رسید. در فینال، رقیب ایران برزیل قدرتمند بود که شاگردان شمسایی نتوانست از پس‌شان بربیایند با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خوردند.

تیم ملی جز این تورنمنت، ‌دو دیدار تدارکاتی در اواخر فروردین با ازبکستان در تهران برگزار کرد و به راحتی پیروز شد. همچنین دو دیدار تدارکاتی با روسیه در لار، در آذرماه هم دیگر دیدارهای تیم ملی بود که یکی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ایران و دیگری با برد ۶ بر ۲ به سود روسیه به پایان رسید.

سال مهم و حیاتی برای ایران سال ۱۴۰۳ است که در آن جام ملت‌ها را در پیش داریم و نیاز داریم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. سهمیه جام جهانی از این جام ملت‌ها می‌گذرد و ایران قطعا برای موفقیت و قهرمانی دوباره وارد مسابقات می‌شود.

فوتسال زنان/ کم‌حاشیه و موفق

تیم ملی فوتسال زنان ایران در سال ۱۴۰۲ در کافا شرکت کرد و مانند دوره‌های قبل توانست قهرمانی بدست بیاورد.

شاگردان فروزان سلیمانی در این مسابقات ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان را شکست دادند و سومین قهرمانی خود را کسب کردند. مارال ترکمان و ساراشیربیگی بهترین بازیکنان ایران در این دوره بودند.

لیگ برتر/ قهرمانی رکوردشکن

لیگ امسال با رکوردشکنی گیتی‌پسند به پایان رسید. گیتیزن‌ها (لقبی که هواداران گیتی‌پسند روی تیم خود گذاشتند) با ۲۴ برد از ۲۶ بازی توانستند جام را با اقتدار بالای سر ببرند. آنها سال گذشته قهرمانی را به مس واگذار کرده بودند و حالا توانستند آن را جبران کنند.

لژیونرها/ امسال بهتر از پارسال

امسال یک لژیونر جدید چون سالار آقاپور در فوتبال ایران ظهور کرد. آقاپور در پالما هم تیمی اولادقباد و طیبی شد. همچنین شنیده می‌شد درخشانی هم قرار است به اوساسونا بپیوندد که این اتفاق نیفتاد.

احمدعباسی در تیم خود چندان سال پرفروغی نداشت اما اولادقباد و طیبی در پالما توانستند در اردیبهشت‌ماه قهرمانی اروپا را بدست بیاورند که اتفاقی عالی برای لژیونرهای کشورمان بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1886797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =