آمادگی ۱۲۴ تیم گشتی پلیس راه کرمانشاه برای ارائه خدمات ترافیکی به مسافران نوروزی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: کارکنان پلیس راه استان در پاسگاه ها و ۱۲۴ تیم گشتی، آماده ارائه خدمات ترافیکی به مسافران در طرح نوروزی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه، عبدالحسین زارع اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۴ تیم گشتی محسوس و نامحسوس سازماندهی شده و به صورت شبانه روزی به کلیه محورهای اصلی و فرعی و روستایی استان اعزام می‌شوند.

وی افزود: این تیم‌ها علاوه بر پاسخ گویی به نیازهای ترافیکی مسافران نوروزی، با رانندگانی که با ارتکاب تخلف ایمنی تردد سایرین را با خطر مواجه کنند قاطعانه برخورد خواهند کرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: استفاده از سامانه‌های هوشمند ترافیکی، نظارت بر ناوگان حمل بار و مسافر، پایش وضعیت راه ها و ترددها، مجهز بودن کارکنان به دست افزارهای برخط و دوربین البسه، ترسیم کروکی الکترونیکی توسط کارشناسان تصادفات و ارتباط مستمر با دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اقدامات پلیس راه در طرح نوروزی است.

زارع اضافه کرد: از دیگر امکاناتی که در طرح نوروزی برای پیشگیری از تصادفات به کارگرفته شده، محاسبه هوشمند میانگین سرعت است که علاوه بر ثبت سرعت لحظه‌ای وسایل نقلیه، میانگین سرعت آنان نیز از لحظه عبور از یک دوربین تا دوربین بعدی به صورت هوشمند ارزیابی می شود.

این مقام انتظامی در پایان از رانندگان خواست سه اصل احتیاط، آرامش و قانونمندی را در رانندگی رعایت کنند تا در کنار لحظات خوش سفر، تردد ایمنی را به دیگران نیز هدیه کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =