بازدید بیش از ۵۳۰هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: از تاریخ 24 اسفند 1402 تا پایان نهمین روز فروردین ۵۳۰ هزار و ۶۶۳ گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: کاروانسرای سعدالسلطنه، دولتخانه صفوی و موزه‌های مستقر در این مجموعه، آستان مقدس امامزاده حسین (ع) ، منطقه الموت و مجموعه گردشگری آبشار شاه دره و پل معلق آوج بیشترین میزان بازدید را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همچنین از اقامت بیش از ۳۵هزار شب اقامت در استان طی این مدت خبر داد و افزود : همچنین طی این مدت ۳۵ هزار و ۲۵۱ نفر اقامت در مراکز رسمی اقامتی استان شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها،اقامتگاه های بومگردی، خانه مسافرها، زائرسراها مراکز غیر رسمی اقامتی شامل مراکز اسکان فرهنگیان، خانه معلم ها، کمپ ها، مهمانسراهای ادارات و... به ثبت رسیده است.
خزائلی با اشاره به استمرار اجرای طرح نوروزی نظارت بر تاسیسات گردشگری ادامه داد: در این مدت به منظور نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی ۷۲۸ بازدید مشترک نظارتی توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تاسیسات گردشگری صورت گرفته که این بازدیدها تا پایان تعطیلات نوروز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =