عکس‌| درگیری مورایس با ستاره سپاهان در بازی تدارکاتی

مورایس در مصاف تدارکاتی شاگردانش مقابل تیم سپاهان ب رفتاری بحث‌برانگیز و جنجالی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعاتی پیش تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان ب رفت و در پایان شاگردان مورایس موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک در این مسابقه تدارکاتی به برتری دست پیدا کنند.
یکی از اتفاقات بحث برانگیز این مسابقه جدال مورایس و فرشاد احمدزاده ۱۰ دقیقه پیش از پایان مسابقه بود که به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

بنابر روایت ورزش سه، احمدزاده که یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان در فصل جاری به شمار می‌رود، به دلیل محرومیت شانس حضور در بازی حساس تیمش برابر تراکتور را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل تیم سابقش ندارد و به همین دلیل مورایس برخلاف همیشه او را در جمع بازیکنان اصلی قرار نداده و به همین دلیل شماره ۱۰ سپاهان از دقیقه ۶۰ با تعویض تمام بازیکنان اصلی تیم در کنار بازیکنان جوان وارد ترکیب شد.

عکس‌| درگیری مورایس با ستاره سپاهان در بازی تدارکاتی

عکس‌| درگیری مورایس با ستاره سپاهان در بازی تدارکاتی

در یکی از صحنه‌های مسابقه فرشاد احمدزاده توپی را از دست داد که باعث عصبانیت مورایس شد و در ادامه بحث و جدلی که میان سرمربی تیم و شماره ۱۰ سپاهان ایجاد شد، سبب شد تا سرمربی پرتغالی سپاهان تصمیم به بیرون کشیدن بازیکن خود بکشد و ادامه مسابقه را شاگردانش با ۱۰ نفر دنبال کردند.

عکس‌| درگیری مورایس با ستاره سپاهان در بازی تدارکاتی

در ادامه احمدزاده که از این تصمیم سرمربی سپاهان عصبانی شده بود، تصمیم گرفت روی نیمکت ننشیند و مستقیم راهی رختکن شد.

سپاهان در شرایطی روز پانزدهم فروردین ماه در تبریز به مصاف تراکتور می‌رود که فرشاد احمدزاده غایب بزرگ این تیم به شمار می‌رود. بنابراین باید منتظر ماند و دید که تنبیه مورایس درباره فرشاد احمدزاده به تعویض و بازی کردن با ۱۰ نفر محدود می‌شود یا در ادامه شاهد اعمال تنبیهات بیشتری از سوی مرد پرتغالی علیه شماره ۱۰ تیمش خواهیم بود.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =