نگاهی به عملکرد ۲۷ ماهه دکتر محمد حسین سرمست شوشتری و مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

دانشگاه علوم پزشکی اهواز سابقه ۷۰ ساله تاسیس و موقعیت علمی فعلی خوبی دارد و باید شأن آن حفظ شود

امید کرد کارشناس ارشد حوزه درمان: تحقق شعار عدالت در سلامت دولت سیزدهم در استان خوزستان با مدیریت دکتر سرمست شوشتری و ارتقا زیرساخت های بهداشتی و درمانی در حوزه های عمرانی و تجهیزات پزشکی تشخیصی و درمانی علیرغم تمام تنگناهای مالی موجود و شرایط تحریم، نتیجه پیگیری های ویژه و تلاش های مجدانه ۲ سال اخیر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: ۲۲ آذر سال ۱۴۰۰ دکتر محمد حسین سرمست شوشتری با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز منصوب شد.

دکتر سرمست پزشک جراح عمومی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌ شاپور اهواز می باشد که در دهه ۸۰ نیز در یک دوره چهار ساله رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز بود.

بدین ترتیب راهروهای ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مجددا با گام های مصمم و استوار استاد و پزشکی خوشنام و کارآزموده آشنا شد که تجربه مدیریتی اش نشان داده بود تدبیر و توانایی تصمیمات و اقدامات ماندگار و تاریخی را دارد.

دکتر سرمست در روز معارفه خود با شناخت و درک دقیق و درست از شرایط سخنان مهمی را مطرح کرد و امروز با گذشت بیش از ۲ سال در عمل ثابت نمود که بهترین انتخاب وزیر بهداشت برای سکانداری دانشگاه علوم پزشکی اهواز بوده است.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی جندی شاپور در روز معارفه خود با بیان اینکه به جزئیات برنامه‌ های آینده اشاره نمی‌کنم، افزود: اکنون نمی‌توان از آینده صحبت کرد و باید با احتیاط در این زمینه صحبت کرد. دانشگاه علوم پزشکی اهواز سابقه ۷۰ ساله تاسیس و موقعیت علمی فعلی خوبی دارد و باید شأن آن حفظ شود.

دکتر سرمست همچنین اذعان داشت: امیدوارم بتوانیم پاسخگوی خون شهدایی که در این خطه به زمین ریخته شده و زجرهایی که مردم به دلیل محرومیت‌های خاص کشیده‌اند، باشیم.

امروز و با گذشت ۲۷ ماه، با به ثمر نشستن پیگیری ها، تلاش ها و توجه ویژه ریاست و مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به رفع نیازهای مردم استان در حوزه مهم بهداشت و درمان و توزیع عادلانه منابع؛ شاهد تحقق شعار عدالت در سلامت دولت مردمی آیت الله رئیسی در استان خوزستان با مدیریت انقلابی و جهادی دکتر سرمست شوشتری می باشیم.

عملکرد دکتر سرمست و تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ۲۷ ماه گذشته در حوزه ارتقا زیرساخت های بهداشتی و درمانی در حوزه های عمرانی، تامین و نصب تجهیزات پزشکی تشخیصی و درمانی، توزیع پزشکان متخصص و کادر بهداشت و درمان، علیرغم تمام تنگناهای مالی موجود و شرایط تحریم، در تمام مناطق تحت پوشش این دانشگاه مثبت و قابل دفاع است.

عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اهواز طی مدت فوق الذکر در ارتباط و تعامل با دستگاه های اجرایی استان و رسانه ها نیز نسب به دوران قبل افزایش محسوسی داشته است.

در بخش مطالبات مالی پرسنلی نیز به اعتقاد نگارنده پیگیری های ریاست و مدیران دانشگاه علوم پزشکی اهواز با وجود اینکه این موضوع کشوری و در حیطه کلان و حتی فراتر از وزارت بهداشت و در سطح دولت و مجلس می باشد؛ به نسبت دیگر دانشگاه های علوم پزشکی بیشتر بوده است.

انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۳ روند توسعه و پیشرفت حوزه سلامت در استان خوزستان با پیگیری ها و تلاش های مجدانه رئیس و مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داشته باشد تا مردم نجیب این خطه که شایسته استفاده از بهترین امکانات بهداشتی و درمانی هستند شاهد افزایش کمیت و کیفیت خدمت رسانی در این بخش ها باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =