تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از ۱۱.۵ میلیون تردد گذشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از ۱۱.۵ میلیون تردد گذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۲ فروردین یازده میلیون و ۵۵۸ هزار تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد بیش از ۱۰ میلیون و ۲۷۸ هزار تردد مربوط به خودروهای سبک و یک میلیون و ۲۸۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: پرترددترین محور استان محور بیستون به کرمانشاه با ثبت بیش از ۶۰۰ هزار و کمترین تردد نیز در جاده دوم محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب به میزان ۲ هزار و ۲۶۴ تردد بوده است.

وی درباره جابجایی مسافر از آغاز طرح نوروزی گفت: ۱۲۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان کرمانشاه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش سه درصدی دارد.

کهریزی در پایان افزود: تداوم طرح نوروزی راهداری تا پایان روز سیزدهم فروردین ادامه دارد، که نیروها و گشت‌های راهداری در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1890271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =