خبر جدید از وضعیت سلامتی رهبر انقلاب /توصیه ویژه پزشکان به رهبری و واکنش ایشان

سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب، درباره وضعیت سلامتی ایشان در برنامه برمودا که از شبکه نسیم پخش می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعلیرضا مرندی، سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب مهمان برنامه برمودا کامران نجف زاده بود. در بخشی از این برنامه مجری از او پرسید«این روزها چه توصیه ای به ایشان می کنید؟»

مرندی با بیان اینکه نزدیک ۳۰ سال است که سرپرست تیم پزشکی رهبری است، گفت: خداوند بسیاربه جمهوری اسلامی و همه ماها عنایت کرده و ایشان را سالم و خوب نگه داشته است، سن شان کمک نیست از من ۹ ماه بزرگتر هستند اما الحمدالله سالم هستند و واقعا خداوند ایشان را حفظ کرده است، انشالله ایشان را سالم و سلامت نگه دارند.

وی گفت: اصلا به سن شان نمی خورد، خیلی کار می کنند، خیلی کار می کنند، همه اش مشغول خواندن و نوشتن هستند، برای سخنرانی ها وقت صرف می کنند، طبیعتا درباره کارهای کشور چه داخل چه خارج در نهایت ایشان باید تصمیم بگیرند و گزارش ها به ایشان می رسد. الحمدالله خداوند خواسته ایشان سالم باشند.

سرپرست تیم پزشکی معظم له گفت: درباره توصیه ها، مثلا می گفتیم میوه بخورید و اصرار می کردیم که مصرف کنید بعد از چندبار گفتن از بچه هایی که آنجا مقدمات را فراهم می کنند. پرسیدیم ایشان میوه می خورند گفتند، شما که گفتید از ما پرسیدند که میوه ها چه قیمتی دارند، وقتی قیمت ها را گفتیم ایشان آن چیزهایی که شما گفته بودید را نخواستند ارزانترین میوه را خواستند و فراهم کردیم. یعنی برایشان مهم بود همان که مردم استفاده می کنند را مصرف کنند.

نجف زاده از مرندی پرسید؛«وقتی توصیه ای می کنید می پذیرند یا دنبال دلیل هستند؟» که مرندی گفت: همیشه وقتی چیزی می گوییم بلافاصله دلیل را می گوییم چون می دانیم دلیل می خواهند ولی اگر نگوییم دلیل می پرسند و اگر مطمئن شوند که مصر هستیم حتما عمل می کنند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1892931

برچسب‌ها