۱ نفر
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
قتل در گلستان، دستگیری در سمنان

قاتل انگیزه خود از ارتکاب جنایت را اختلافات شخصی عنوان کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل ۱۹ ساله ای خبر داد که شب گذشته با قتل جوانی در استان گلستان، متواری شده بود.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ سیدعلی میراحمدی شامگاه گذشته ۲۰ فروردین با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی در یکی از شهرستان های استان گلستان جوان ۱۹ساله ای را به قتل رسانده و متواری شده است، بلافاصله طرح مهار توسط ماموران انتظامی استان به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه آبخوری شهرستان سمنان با هوشیاری و تیزبینی به بررسی خودروهای عبوری اقدام و در این بین به یک دستگاه پراید با سه سرنشین مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ میراحمدی با بیان اینکه پلیس به یکی از سرنشینان که از ناحیه پا دچار جراحت بود مشکوک شد، اضافه کرد: با بررسی دقیق و همه جانبه موضوع مشخص شد وی قاتل فراری از استان گلستان است که دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی از اعتراف متهم ۱۹ ساله به قتل در نتیجه تحقیقات فنی پلیس خبر داد و اظهار کرد: قاتل انگیزه خود از ارتکاب جنایت را اختلافات شخصی عنوان کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کاهش تاب آوری جوانان در برابر هیجانات و عصبانیت لحظه ای را یکی از عوامل اصلی چنین حوادث تلخی قلمداد کرد و اضافه کرد: آموزش های پیشگیرانه با هدف کنترل خشم در جوانان و نوجوانان می‌تواند نقش بسزایی در کاهش اینگونه جرایم داشته باشد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =