به خاطر سعید معروف والیبالیست شدم؛ سردار آزمون عجب والبیالیستی است!

فینال لیگ برتر والیبال ایران یک پدیده جذاب به این رشته پرطرفدار معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیگ برتر والیبال ایران در حالی به پایان رسید که مرحله پلی‌آف آن و به خصوص دیدار فینال یک سورپرایز جذاب داشت. ایلشن داوودی‌پور که در مرحله پلی‌آف و به خصوص فینال نمایش درخشانی داشت و والیبال ایران را به ظهور یک پاسور فوق‌العاده امیدوار کرد.

ایلشن که امروز به اردوی تیم ملی هم دعوت شد مصاحبه جالبی با ورزش سه انجام داده که اینجا مشروح صحبت‌های او را می‌خوانید:

از بازی فینال بگو برامون؛ تلاشتون رو کردید ولی قهرمان نشدین
واقعا فینال بازی خوبی بود. برامون بازی سختی بود که واقعا تلاش خودمونو کردیم، برای هر دو بازی صد خودمونو گذاشتیم ولی دیگه نتونستیم ببریم. تیم سیرجان هم تیم خوب و با تجربه‌ای بود. بازیکن‌های سیرجان در تیم ملی با هم بودن و در باشگاهی هم خیلی خوب کار کردن. از اول لیگ تا آخر صدر جدول بودن و واقعا ما همه تلاشمونو کردیم ولی نشد که بشه.

اول فصل خیلی زیاد بازی نمی‌کردی؛ چی شد که شرایط تغییر کرد؟
آره، نیم فصل اول که زیاد بازی نکردم و کمتر بهم بازی رسید و وقتی آقای مهدوی مصدوم شد بعد اون بهم بیشتر بازی رسید. بیشتر اعتماد به نفس گرفتم، هر بازی که می‌گذشت نسبت به قبل بهتر می‌شدم و اینکه باید بگم بازیکن‌ها در پلی آف بیشتر دیده میشن و این‌ موضوع هم تاثیرگذار بود.

در بازی‌های پلی‌آف استرس نداشتی؟
بازی‌های اول پلی‌آف واقعا برام سخت بود. اولین تجربه‌ من بود. واقعاً سخت بود و استرس داشتم ولی خب بازی اول که گذشت واقعاً استرسم ریخت. از هم‌تیمی‌هام هم تشکر می‌کنم. قبل هر بازی بهم می‌گفتن که آره اگه یه موقع به مشکل خوردیم حتما تو میای بهمون کمک می‌کنی، می‌دونیم که کمک خواهی کرد و اینطوری بهم روحیه می‌دادن؛ از این بابت به من کمکم می‌کردن و دائم می‌گفتن اومدی تو بازی شرایطو عوض کن برامون. منم همه تلاشمو کردم. بازی فینال واقعاً بازی خوبی بود برام یعنی راحت‌تر بازی کردم.

یه صحنه بود توی فینال که تو بالای دست محمد موسوی یه ضربه زدی که خیلی جالب بود و غیرمنتظره!
بازی کردن جلوی آقای موسوی خیلی سخت بود. این رو هم بگم که ایشون خیلی بازیکن بزرگیه ولی خوب نمیدونم شاید چون زیاد والیبال خاکی بازی می‌کنیم از اینطور اسپکا زیاد میزنم.

در مورد الگوت توی والیبال هم بگو
کلاً از بچگی خیلی سعید معروف رو دوست داشتم. واقعا یکی از کسایی بود که باعث شد والیبالیست بشم و پست پاسوری رو انتخاب کنم. خیلی وقتا بازیاشو می‌دیدم و واقعاً لذت می‌بردم.

یه بحث دیگه‌ای که در مورد تو وجود داره مربوط به قدته؛ اول بگوقدت چنده؟
قد من ۱.۸۹

خب پس خیلی هم کوتاه نیستی؛ سعید معروف هم ۱.۹۰ بود. ولی خب باز هم خیلیا می‌گن کاش قد ایلشن بلندتر بود.
خیلی از پاسورا هستن قدشون از کوتاه‌تره ولی واقعا دارن به تیم ملیشون کمک میکنن. منم آرزوم اینه که بتونم به تیم ملی کشورم کمک کنم. فکر نمیکنم مشکلی باشه از این بابت باشه. من فقط دوست دارم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

گفتی تیم ملی؛ امروز به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شدی؛ چه حسی داری؟
خیلی خوشحالم. واقعا خودم وقتی این خبر رو شنیدم خیلی خوشحال شدم، واقعاً شوک شدم. از هم تیمی‌هام هم تشکر میکنم، همچنین کادر فنی تیم شهداب، از مسئولین تیم شهداب آقای مهندس شرافت و همه بازیکنان که باعث شدن من دیده بشم. از آقا مهدی مهدوی هم واقعاً تشکر می‌کنم که تو این راه خیلی کمکم کرد. او زیاد باهام صحبت میکرد. دائم بهم میگفت که این کارو بکنی بهتره یا این‌کارو نکنی اتفاق بهتری میفته، واقعا کمکم کرده آقا مهدی.

یه سوال دیگه سوال چقدر امید داری با تیم ملی توی لیگ ملت‌ها حاضر باشی؟
واقعا نمیدونم ولی من همه تلاشم میکنم که در تیم ملی باشم و به تیم ملی کشورم کمک کنم. یکی از آرزوهام اینه که المپیک بازی کنم و آرزوی دیگرم هم اینه که یه روز بتونم توی لیگ ایتالیا به میدان برم.

تو همشهری سردار آزمونی؛ باهاش والیبال بازی کردی؟
آره فک کنم پارسال بود با هم بازی کردیم. عجب والیبالیستیه؛ دفعه اول که بازی کردیم از این همه مهارتش تو والیبال شگفت‌زده شدم.

حرف آخر
در آخر می‌خوام از خانواده‌ام، هم‌تیمی‌هام کادر فنی شهداب و آقای شرافت بابت حمایت‌هایی که انجام دادن تشکر کنم و امیدوارم بتونم این محبت‌ها رو جبران کنم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =