۰ نفر
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹
۱۰ گل در شب دیوانه‌وار لیگ قهرمانان اروپا

در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچستر سیتی و همچنین آرسنال و بایرن مونیخ به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چارچوب دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ ، ۲ بازی به صورت همزمان برگزار شد و رئال مادرید در خانه مقابل منچستر سیتی به تساوی ۳ بر ۳ رسید و آرسنال و بایرن مونیخ نیز در لندن و ورزشگاه امارات به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

در یکی از ۲ بازی امشب بین رئال مادرید و منچسترسیتی، ابتدا نماینده انگلیس توسط برناردو سیلوا در دقیقه ۲ به گل رسید ولی رئال مادرید توانست ظرف دقایق ۱۲ و ۱۴ با گل به خودی دیاز و رودریگو از حریف پیش بیفتد. در نیمه دوم فیل فودن در دقیقه ۶۶ و یوشکو گواردیول در دقیقه ۷۱ با ۲ شوت دیدنی توانستند دروازه رئال را باز کنند و این بار سیتی جلو بیفتد. اما این پایان کار نبود و والی دیدنی والورده در دقیقه ۷۹ همه چیز را به تساوی کشاند تا دیدار تماشایی رئال و سیتی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان برسد.
در دیگر دیدار امشب هم آرسنال و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند. در این بازی آرسنال توسط ساکا در دقیقه ۱۲ به گل رسید ولی بایرن مونیخ توانست با گل های گنابری ۱۸ و هری کین (پنالتی) ۳۲ از حریف پیش بیفتد. در زمانی که آرسنال در نیمه دوم کاملا تیم برتر میدان بود، لئاندرو تروسار با حرکت دیدنی ژسوس گل دوم آرسنال را به ثمر رساند تا این مسابقه نیز با تساوی به پایان برسد.

امشب نیز در دیگر بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکومادرید با دورتموند رقابت‌ خواهند کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =