خراسان رضوی گرم می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی گفت: با خروج سامانه بارشی، از ظهر امروز روند افزایشی دما در استان آغاز خواهد شد و این روند تا پایان هفته جاری موجب افزایش پنج درجه ای میانگین دمای روزانه در استان خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سارا حکمی در گفتگویی با بیان اینکه سامانه بارشی که از اواخر هفته گذشته استان را فرا گرفته بود ، صبح امروز (دوشنبه) از خراسان رضوی خارج شد، اظهارکرد: با ورود این سامانه همه شهرستان های خراسان رضوی بارش باران را ثبت کرده اند و این بارش ها تا صبح امروز در استان ادامه داشت.

وی گفت: در شبانه روز گذشته، سرخس با ۲۱ و هفت میلیمتر بیشترین بارش باران را در خراسان رضوی داشته است و کلانشهر مشهد نیز هشت میلیمتر باران را به ثبت رساند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی افزود: با خروج سامانه بارشی، از ظهر امروز روند افزایشی دما در استان آغاز خواهد شد و این روند تا پایان هفته جاری موجب افزایش پنج درجه ای میانگین دمای روزانه در استان خواهد شد.

حکمی تصریح کرد: همچنین وزش باد در مناطق جنوبی و بارش های تخفیف در مناطق شمالی نیز از دیگر پدیده های روزهای پایانی هفته جاری در خراسان رضوی است.

وی گفت: قوچان با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس و بردسکن با ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۱۱ درجه را به ثبت رسانده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =