تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: اجرای فاز سوم پروژه‌های زودبازده در دستورکار شهرداری قرار گرفته و برای هر محله ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، فاطمه سلیمی در گفتگویی با بیان اینکه شورای ششم، شورای مردم‌محور بوده و سیاست‌های ابلاغی خود به شهرداری را هم براساس همین نگاه تدوین نموده، اظهارکرد: یکی از جلوه‌های تحقق این رویکرد، تعریف پروژه‌های زودبازده بوده که طی دو سال گذشته اجرایی شده است.

وی گفت: خوشبختانه پیشرفت پروژه‌های زودبازده یک به ۱۰۰ درصد رسیده و میانگین پیشرفت پروژه‌های زودبازده ۲ هم حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد برآورد شده که گام موثری در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری در محلات حاشیه شهر و هدف بازآفرینی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زودبازده یک و دو رضایتمندی عمومی خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده، افزود: براساس همین اهمیت، وارد فاز سوم پروژه‌های زودبازده در سال ۱۴۰۳ می‌شویم.

سلیمی تصریح کرد: امسال برای هر محله هدف، ۱۵ میلیارد تومان و در سرجمع ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم که همچون گذشته، با نظر و خواست ساکنان و شوراهای اجتماعی محلات هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های زودبازده ۳، پیش‌بینی امکان تعریف و اجرای پروژه‌های کلان‌تر با تجمیع اعتبار مصوب اشاره داشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =