فارس نوشت:

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه نباید کانون‌های قدرت و ثروت در انتخابات دخالت کنند، گفت که باید همه مردم را به انتخاب نمایندگان دارای شخصیت، اندیشه، استقلال، جسارت، معتقد، آرمانگرا و کارشناس دعوت کنیم.
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور درخصوص بحث انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که انتخابات نباید تحت تاثیر قدرت یعنی دستگاه‌های حاکمه از قوا قرار گیرد؛ چرا که مجلس باید ناظر بر قوای دیگر باشد.
وی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبری انتخابات نباید تحت تاثیر ثروت باشد ،تا بتواند تنظیم کننده حضور مفید و موثر ثروتمندان بدون عارضه منفی در انتخابات باشد، اظهار داشت: مجلس باید مرزهای قدرت و ثروت را تنظیم کند؛ چرا که هم قدرت برای کشور لازم است و هم ثروت. اما قدرت و ثروت باید در خدمت رفاه، توسعه و ارتقاء جامعه باشد، نه در جهت تقویت و ارتقاء قدرت و ثروت خودشان که این یک اصل اساسی است.
وی یادآور شد: اگر خدای ناکرده مجلسی داشته باشیم با عناصر ضعیف، وابسته، غیر جسور و عناصری که تحت تاثیر قدرت و ثروت قرار بگیرند از حقوق و منافع و امنیت ملت نمی‌توانند به خوبی دفاع کنند که در این صورت طبعا باید نگران امنیت و منافع ملی هم باشیم.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =