رقابت ۴۱۱۴ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان سمنان

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی سمنان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، علی منصفی راد امروز ۱۴ اردیبهشت گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با حضور ۴ هزار و ۱۱۴ داوطلب در استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در استان سمنان در دو حوزه امتحانی سمنان و شاهرود برگزار شد، افزود: یک هزار و ۶۸۷ نفر از شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار، آرادان و خارج از استان در حوزه امتحانی سمنان، و دوهزار و ۴۲۷ نفر از شهرستان های دامغان، شاهرود و میامی در حوزه امتحانی شاهرود به رقابت پرداختند.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد که از این تعداد، سه هزار و ۲۸۷ نفر از داوطلبان خانم و ۸۲۷ نفر نیز خانم بودند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان سهمیه جذب از این آزمون در استان سمنان را ۲۰۵ نفر اعلام کرد و ادامه داد: تعداد جذب در شهرستان های استان به ترتیب سمنان ۴۵ نفر، گرمسار ۲۲ نفر، آرادان ۶ نفر، سرخه ۸ نفر، مهدیشهر ۱۵ نفر، شاهرود ۵۸ نفر، میامی ۲۶ نفر و دامغان ۲۵ نفر است.

وی یادآور شد: فرایند ثبت نام شامل اطلاعیه، ثبت نام و... از حدود ۳ ماه گذشته از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir انجام شد و نتیجه آزمون نیز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1902335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =