پانا نوشت :

 عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از احتمال تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس برای بررسی بیشتر مسائل اخیر در حوزه‌های بین الملل ، تحریم ها ومسائل اقتصادی خبر داد.
حسین سبحانی نیا درباره جزئیات جلسه غیر علنی  امروز مجلس گفت: در این جلسه، وزیر اقتصاد و دارائی، رئییس بانک مرکزی و معاونان وزارت امور خارجه توضیحاتی را در مورد مسائل بین المللی، تحریم ها و تاثیر آن، بحث سیستم بانکی و نوسانات ارز و دلار توضیحات خوبی را ارائه دادند.
وی ادامه داد: در این جلسه همچنین چند نفر ازنمایندگان نکاتی را مطرح کردند. در مجموع جلسه خوبی بود، در جمع بندی برای اینکه تعامل بیشتری بین مجلس و دولت شکل بگیرد و هم‌افزائی فکری بهتری انجام شود، پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل کمیته مشترک برای بررسی بیشتر در مورد این مسائل مطرح شد
نماینده نیشابور در مجلس ادامه داد: در این جلسه نمایندگان توقعاتی را برای اطلاع از وضعیت موجود و همکاری هائی که باید صورت بگیرد، مطرح کردند و از طرف آقایان توضیحاتی داده شد.
عضو هیات رییسه مجلس تصریح کرد: البته نمایندگان نقدهایی را نسبت به عملکرد ها مطرح کردند و پیشنهاداتی مطرح شد که از جمله آن تشکیل کمیته بود که ممکن است در اینده به یک راهکار مناسب و مشترکی برسد که هم مجلس و هم دولت دراین زمینه همکاری بیشتری داشته باشند .
سبحانی نیا در پاسخ به این سوال که تشکیل این کمیته پیشنهاد نمایندگان بود، گفت: این مسئله هم پیشنهاد نمایندگان و هم پیشنهاد آقای وزیر اقتصاد و درائی بود که چنین کمیته مشترکی می تواند برای هم فکری بیشتر تشکیل شود.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =