۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
نتانیاهو، ۲ وزیر کابینه جنگ را توبیخ کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ۲ تن از وزیران خود را به دلیل مطرح کردن مساله لزوم بازگشت صهیونیست‌ها به شمال سرزمین‌های اشغالی توبیخ کرد.

به گزارش خبرآنلاین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان یک جلسه در مورد اوضاع شمال سرزمین‌های اشغالی بنی‌گانتس و گادی آیزنکوت، اعضای کابینه جنگ این رژیم را توبیخ کرد.

طبق گزارش شبکه ۱۲ صهیونیستی، ۲ وزیر صهیونیست در این جلسه بر لزوم برخورد با تهدیدات حزب‌الله و بازگرداندن صهیونیست‌های ساکن شمال سرزمین‌های اشغالی به خانه‌های خود شدند.

به نقل از ایسنا نتانیاهو در پاسخ به آن‌ها گفت: از بحث‌برانگیز کردن این موضوع خودداری کنید، از آن داستان نسازید.

صبح امروز نیز تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: «یورام حامو»، مسؤول سیاست امنیتی و برنامه‌ریزی امور راهبردی در شورای امنیت داخلی استعفا کرده است.

این رسانه تأکید کرد: دلیل استعفای وی این است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل تصمیماتی درباره روز بعد از جنگ نگرفته و عملیات در شمال غزه را ازسرگرفته است.

به گفته منابع عبری «یورام حمو» خودش مسؤول پرونده «روز بعد از جنگ» است و استعفای وی به معنای شکست در اتخاذ تصمیمی درباره روز بعد از جنگ است.

این در حالی است که مقامات ارشد ارتش اشغالگر از نتانیاهو و دولتش خواستند تا در مورد جنگ غزه تصمیم بگیرند و استراتژی تدوین کنند.

مقامات ارشد حکومت اشغالگر همچنین در هفته‌های اخیر به نتانیاهو هشدار داده‌ و گفته‌اند که رفتار رژیم صهیونیستی و این واقعیت که دولت در مورد «روز بعد» در غزه تصمیم نمی‌گیرد «به سادگی جان مردم را به خطر می‌اندازد».

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =