۲ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
فقط سی خط دیالوگ!/ جرج میلر از «فیوریوسا» گفت

زمانی که «فیوریوسا» در جشنواره کن به نمایش درآید، میزان دیالوگهای کاراکتر اصلی احتمالا تماشاگران را غافلگیر می‌کند. علی‌رغم آن‌که آنیا تیلور-جوی برای دو ساعت و نیم کاراکتر اصلی فیلم است اما فقط سی خط دیالوگ دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جرج میلر به تلگراف گفت که علتش ساده است:برای او، فیلمها باید سریع باشند. میلر باور دارد که دیالوگ سرعت فیلم را کاهش می‌دهد. میلر به فیلمبرداری «مکس دیوانه:جاده خشم» محصول سال ۲۰۱۵ اشاره کرد و داستان‌هایی از مشاجرات و بگو مگوهای دائمی شارلیز ترون و تام هاردی تعریف کرد. میلر گفت: «آنها فقط دو بازیگر بسیار متفاوت بودند.

دنیای تصویر نوشت: تام به خودش آسیب وارد می‌کند، اما در عین حال درخششی هم ایفای نقش‌های او به همراه دارد، و هر بلایی که در آن زمان برای او می‌افتاد، باید از کابین خود خارج می‌شد. در حالی که شارلیز فوق‌العاده منضبط بود – با تمرین به نقش می‌رسید، با دقت اجرای او بیان می‌شد – و همیشه اولین نفر سر صحنه بود.»


ظاهرا اختلافات ترون و هاردی روی رویکرد ساخت «فیویورسا» بر جرج میلر تاثیر گذاشته. او در ادامه به تلگراف توضیح داد که با کریس همسورث و آنیا تیلور-جوی صحبتی داشته تا دوران فیلمبرداری آرام و بی‌دردسری را پشت سر بگذرانند. «شما باید در مورد ایمنی وسواس بخرج داد – همانطور که فیلمبرداری ادامه می یابد و خستگی ایجاد می شود،ایمنی فیزیکی و همچنین امنیت روانی اهمیت دارد.»

جرج میلر در ادامه گفت که در دوران فیلمبرداری نسخه اول مکس دیوانه در سال ۱۹۷۹، وقتی که فیلمبرداری تمام شد، او متقاعد شده بود که فیلم شکست می‌خورد تا اینکه کم کم کشورهای نقاط مختلف دنیا حق پخش مکس دیوانه را خریدند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =