حامیان «صیانت» برای تصویب طرح چند دقیقه لازم دارند؟

سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: رهاشدگی فضای مجازی آسیب های بزرگی را به عرصه جوانان وارد کرده است؛ اما آنجاهایی که باید هزینه بدهیم حاضر به هزینه کردن نیستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در نخستین نشست فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم، درباره طرح صیانت از فضای مجازی گفت: این طرح در ابتدا اشکلات جدی داشت که در کمیسیون برای رفع آن تلاش کردند، خوشبختانه زمانی که طرح به صحن مجلس آمد با همت دوستان جوان کار سنگینی انجام شد و به اصل هشتاد و پنج شدن آن رأی آورده و به کمیسیون مشترک رفت و در آنجا نهایی شد.»

بنابر گزارش دانشجو، وی ادامه داد: «درحال حاضر منتظر یک جلسه هستیم که به ما فرصت بدهند زمان آن را تعیین کنیم، اما ده دقیقه وقتی که ما در صحن نیاز داریم، همت می‌طلبد. دوستان بدانند فضای مجازی که رهبری از آن به عنوان قتلگاه جوانان یاد کرده است، نیازمند ساماندهی است. در هیچ جای دنیا فضای مجازی اینگونه رها شدگی نیست. رهاشدگی فضای مجازی آسیب های بزرگی را به عرصه جوانان وارد کرده است؛ اما آنجاهایی که باید هزینه بدهیم حاضر به هزینه کردن نیستیم.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =