۱ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
پرسپولیس به دلال ها رو نمی دهد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر این که تمرکز مجموعه این باشگاه روی سه دیدار باقی مانده از لیگ بیست و سوم است، گفت: مذاکره‌ای با بازیکنان جدید نداشتیم و با فرمان دلال‌ها جلو نمی‌رویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛باشگاه پرسپولیس با توجه به حساسیت بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر بارها توسط رضا درویش اقدام به تکذیب خبر ورود به بازار نقل و انتقالات تابستانی کرده است.

به نقل از مهر این در حالی است که صحبت‌هایی درباره احتمال بازگشت علی علیپور مهاجم «ژیل ویسنته» پرتغال به جمع سرخپوشان مطرح شده بود اما نه تنها این بازیکن خودش در جریان چنین مذاکره این نیست بلکه باشگاه پرسپولیس نیز خبر هرگونه نشست با مدیر برنامه‌های علیپور را تکذیب کرده و تمام این شایعات را بی اساس می‌داند.

ضمن این که صحبت‌هایی که درباره جذب چند مهره دیگر داخلی و خارجی هم مطرح می‌شود از سوی مدیرعامل پرسپولیس مورد تأیید قرار نگرفته است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ وجه دنبال مذاکره پیش از پایان فصل با بازیکنان سایر تیم‌ها نیستیم و تمام تمرکز خود را روی سه بازی پیش رو قرار داده‌ایم.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: برای بازیکنان فعلی هم طبق برنامه داریم اقدام می‌کنیم و واقعاً نمی‌خواهیم با حرف‌های بیهوده یکسری دلال، کار خود را پیش ببریم. با فرمان آنها که تیم قرار نیست ببندیم. هواداران اصلاً نگران نباشند. امیدوارم همانطور که تا حالا شرمنده آنها نشدیم بعد از این هم بتوانیم پرسپولیس را دور از هر حاشیه با اهداف مهم و مشخص آماده کنیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =