تشکیل پرونده قضایی به اتهام فساد در یک باشگاه فوتبال

پرونده قضایی فساد مالی در یکی از باشگاه‌های کرمانی تشکیل شد.

به گزارش خبرآنلاین، رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان خبر داد.

مهر در خبری نوشت: حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در تشریح جزئیات تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان اظهار داشت: پس از کسب گزارشی از سوی سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان مبنی بر وقوع فساد مالی در یکی از باشگاه‌های لیگ برتری استان کرمان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: در این رابطه چند نفر از مسؤولان سابق این باشگاه تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

وی اعلام کرد: تخلفات صورت پذیرفته مربوط به سال ۱۴۰۰ و قبل از آن است و در این رابطه در زمستان سال گذشته پرونده‌ای در دستگاه قضائی استان کرمان تشکیل شده بود.

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان ساخت: در این رابطه همچنین روز (شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) پنج نفر از افراد در کمیته داوران و اعضای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و یک روزنامه‌نگار ورزشی جهت ادای توضیحات به دستگاه قضائی استان احضار و دعوت شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان مبارزه با فساد را خط قرمز دستگاه قضائی اعلام کرد و هشدار داد: دستگاه قضائی بدون اغماض با افراد مفسد در هر پست و جایگاهی برخورد خواهد کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه پرونده در مراحل تحقیقات اولیه قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از سوی روابط عمومی دادگستری استان اطلاع رسانی خواهد شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =