۵ سریال بی‌نقص کره‌ای با موضوع «احساسات نوجوانی»

در اینجا فهرستی از پنج سریال کره‌ای با موضوع احساسات دورۀ نوجوانی را برای شما آماده کرده‌ایم؛ سریال‌هایی که عشق، هیجان، فانتزی و حتی ترس را در آن‌ها می‌توانید پیدا کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،نوجوانی دوران هیجانات و احساسات رمانتیک است. در این سن و سال خیلی‌ها دوست دارند فیلم‌ها و سریال‌هایی ببینند که به زندگی خودشان نزدیک باشند. سریال‌های کره‌ای معمولا این ژانرها را خیلی خوب پوشش میدهند.


به گزارش فرادید؛ همین الان یک سریال محبوب به اسم «دونده دوست داشتنی» که یک داستان سفر در زمان را روایت می‌کند، حسابی بیننده‌ها و به خصوص جوانترها را جذب خودش کرده است. به همین خاطر در اینجا یک فهرست از سریال‌های کره‌ای با محوریت شخصیت‌های نوجوان و جوان را برای شما آماده کرده‌ایم که با حال و هواهای گوناگونشان احتمالا همۀ سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند.

۱. دوباره هجده سالگی؛ ۱۸ Again

این یک سریال کمدی رمانتیک منحصر به فرد با بازی Kim Ha-Neul و Yoon Sang-Hyun در نقش یک زوج متاهل است. وقتی زندگی مشترک این زوج به مشکل می‌خورد، یکی از آن‌ها به طور جادویی به شکل ۱۸ سالگی خودش برمی‌گردد، البته با یک ذهن میانسال! او در همان مدرسه‌ای که بچه‌های دوقلویش میروند ثبت نام میکند و با گذشت زمان، اتفاقات طنزآمیزی در داستان سریال رقم میخورد. این یک سریال واقعا بامزه با مضمون خانواده است.

۵ سریال بی‌نقص کره‌ای با موضوع «احساسات نوجوانی»

۲. زیبایی حقیقی؛ True Beauty

این سریال کره‌ای جذاب که بازیگرانی مثل Cha Eun-Woo، Moon Ga-Young و Hwang In-Youp در آن بازی کرده‌اند، بر اساس یک وب‌تون معروف ساخته شده است. این سریال درباره دختری به اسم ایم جو کیونگ است که از یک فرد ضعیف و مورد آزار و اذیت، به یک چهرۀ مشهور دنیای مد تبدیل می‌شود. داستان اصلی سریال دربارۀ ماجرای عاشقانه‌ای است که برای جو کیونگ اتفاق می‌افتد. این سریال با شخصیت‌پردازی قوی و احساسات عمیقی که ارائه می‌کند، تا به امروز یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای بوده است.

۵ سریال بی‌نقص کره‌ای با موضوع «احساسات نوجوانی»

۳. او هرگز نخواهد فهمید؛ She Would Never Know

«او هرگز نخواهد فهمید» با بازی Rowoon و Won Jin-Ah سریالی است با محوریت ماجراهای یک دفتر کار و عشق و احساسات بین همکارانی که آن‌جا کار می‌کنند. این سریال یک گزینه عالی برای تماشای یه داستان کره‌ای نوجوانانه است. داستان سریال در مورد پسری به اسم چا هیون سونگ و مربی‌اش یون سونگ آه می‌چرخد؛ اینکه چطور زندگیشان به هم گره میخورد و داستان عاشقانه‌شان با وجود همۀ چالش‌ها شکوفا می‌شود.

۴. هم‌اتاقی من یه روباهه؛ My Roommate Is a Gumiho

این سریال دربارۀ دانشجویی به اسم لی دام با بازی Lee Hye-Ri است که به طور اتفاقی یک مهرۀ جادویی را می‌بلعد. از قضا این مهره متعلق به یک روباه ۹۹۹ ساله است که برای تبدیل شدن به انسان، انرژی انسانی را در این مهره جمع کرده است! از اینجا به بعد ارتباط این دو نفر شروع می‌شود تا روباه انسان‌نما بتواند مرواریدش را پس بگیرد. اما در همین دوره است که احساسات عاشقانه‌ای بین آن‌ها جوانه می‌زند.

۵ سریال بی‌نقص کره‌ای با موضوع «احساسات نوجوانی»

۵. همۀ ما مرده‌ایم؛ All of Us Are Dead

این یک سریال ترسناک و هیجان‌انگیز با موضوع زامبی‌هایی است که دانش‌آموزان یک دبیرستان را محاصره کرده‌اند. گروهی از دانش‌آموزان که در مدرسه گیر افتاده‌اند باید همۀ توانایی‌های جسمی و ذهنی‌شان را به کار بگیرند تا بتوانند از این موقعیت وحشتناک به سلامت بیرون بروند. در عین حال این سریال به موضوعاتی مثل دوستی و عشق نیز بی‌توجه نیست. «همۀ ما مرده‌ایم» یکی از تحسین‌شده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ بود و حالا همه منتظر فرارسیدن فصل دومش هستند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =