برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با مشارکت شهرداری آبادان

همایش پیاده روی خانوادگی، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت دهه کرامت با مشارکت شهرداری، هیات ورزش‌های همگانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از آبادان، امروز (جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه) همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت دهه کرامت و همزمان با ۲۲۱ شهر در کشور با حضور «احسان عباسپور» معاون استاندار و فرماندار ویژه، «یاسین کاوه‌پور» شهردار آبادان، جمعی از مسئولین شهری و شهروندان آبادانی، به صورت پرشور و با نشاط برگزار گردید.

این همایش با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان، هیات ورزش های همگانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار و همشهریان گرامی مسافتی از میدان جهاد (کفیشه) تا اداره ورزش و جوانان این شهر را طی نمودند و در پایان نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

«یاسین کاوه‌پور» در حاشیه این همایش ورزش همگانی را در راستای توسعه سلامت جسمی و روحی و تاثیرات آن در زندگی اجتماعی مردم بسیار پر اهمیت خواند و اظهار کرد: توسعه و ترویج ورزش همگانی و قرار دادن آن به عنوان یک فرهنگ در بین مردم می بایست نهادینه شود.

شهردار آبادان، افزود: در همین راستا شرایط و بسترهای مناسب موجود در شهر آبادان به عنوان یک فرصت استثنایی برای شتاب جدی ورزش در دو بعد همگانی و قهرمانی می باشد.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی یکی از مفیدترین، در دسترس‌ترین و کم‌هزینه‌ترین ورزش‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: پیاده روی به ‌راحتی می‌تواند جایگاه خود را در زندگی روزمره ما پیدا کند و برگزاری این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در آبادان با هدف ترویج فرهنگ ورزش در خانواده‌ها صورت گرفته است.

کاوه‌پور بیان کرد: شهر ما با داشتن مردمی متدین و ارزشمند دارای جامعه ایی سالم است و می توان با برگزاری اینگونه همایش ها از داشتن جامعه ایی غیر سالم پیش گیری کرد.

وی از شهروندان آبادان به عنوان مردمی نجیب و متدین و پر شور و نشاط یاد کرد و ابراز داشت: حضور آنان در این همایش نشان از شور نشاط و تعالی در بین خانواده ها دارد.

وی همچنین دوری از آسیب های اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت سالم با تحکیم روابط انسانی و شکل گیری دوستی های سالم را بخشی از اثرات ورزش برای نوجوانان و جوانان برشمرد و گفت: در زندگی امروزه در خانواده‌ها تحرک کمتر به چشم می‌آید و پیاده‌روی می‌تواند نقش زیادی در سلامت جسم و تندرستی انسان داشته باشد و باید برای همگانی شدن آن همه افراد جامعه بکوشند.

شهردار آبادان اضافه کرد: برای نهادینه کردن ورزش باید از خانواده‌ها شروع کرد چرا که خانواده رکن اصلی هر جامعه‌ای بوده و اگر خانواده‌های ورزش دوست و سالم داشته باشیم نتیجه آن جامعه سالم و با نشاط است که به دور از خمودگی خواهد بود.

♻️ *کانال‌های اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان در فضای مجازی*

*واتساپ* ⬇️

*https://chat.whatsapp.com/EQQ7v7VjirfA1oyBKM5K6S*

*ایتا* ⬇️

*https://eitaa.com/shahrdariabadan*

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =