راه‌اندازی واحد پاسخگویی امتحانات نهایی در مناطق آموزش و پرورش هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به شروع امتحانات نهایی از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت جاری، گفت: واحد پاسخگویی به داوطلبان امتحانات نهایی استان از امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در مناطق ۲۳ گانه آموزشی استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، «محمد قویدل»، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان روز شنبه با اعلام این خبر گفت: میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان امتحانات نهایی به صورت حضوری از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ دائر است و داوطلبان متقاضی ترمیم معدل در امتحانات نهایی می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات آموزش و پرورش استان و یا با مراجعه به سامانه https://e.eduhrz.ir و یا تماس با شماره ۳۳۳۴۶۰۲۱ از محل حوزه امتحانی خود آگاه شوند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم نیز نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند و اگر دانش آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ایجاد جوی آرام و همراه با آرامش برای دانش آموزان توسط خانواده ها ضروری است.

گفتنی است: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) از فردا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه ۲۹ خرداد ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =