پیام  تسلیت مقامات استان چهارمحال  وبختیاری درپی شهادت جانگداز رئیس جمهور وهیات همراه

مقامات استان چهارمحال وبختیاری درپی شهادت جانکداز رئیس جمهور مردمی وهیات همراه پیام تسلیتی صادر نمودند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال و بختیاری ،نماینده ولی فقیه دراستان ،نماینده مردم شهرستان بروجن ونماینده مردم شهرکرد ، بن ، سامان وفرخشهر ، ،سپاه حضرت قمربنی هاشم استان درپیامهای جداگانه ای شهادت رئیس جمهور وهیات همراه تسلیت گفتند

ابراهیم رئیسی برای خدمت به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نداشت

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شهرکرد گفت : خدایا تو می‌دانی سیدی از میان ما رفت که برای خدمت به دین تو و برای خدمت به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نداشت. سیدی که امید این ملت بود؛ سیدی که دل در گرو اولیائت بویژه حضرت ثامن الحجج علیه السلام داشت؛ سیدی که مفتخر به خادمی آستان قدس رضوی بود و سند افتخارش هم آنکه در ایام منتسب به آن حضرت آسمانی شد؛ سیدی که امروز به اجداد طاهرینش پیوست اما با کارنامه‌ای درخشان، کارنامه‌ای پر از خدمت و معرفت و عبادت.

متن کامل پیام حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شهرکرد به شرح ذیل می باشد

بسم الله الرّحمن الرّحیم
اِنّا لِله و اِنّا اِلَیهِ راجِعون
شهادت پرافتخار و تحول آفرین و جانسوز رئیس جمهور عزیزمان و همراهانشان را تبریک و تسلیت می‌گویم.

خدایا تو می‌دانی سیدی از میان ما رفت که برای خدمت به دین تو و برای خدمت به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نداشت. سیدی که امید این ملت بود؛ سیدی که دل در گرو اولیائت بویژه حضرت ثامن الحجج علیه السلام داشت؛ سیدی که مفتخر به خادمی آستان قدس رضوی بود و سند افتخارش هم آنکه در ایام منتسب به آن حضرت آسمانی شد؛ سیدی که امروز به اجداد طاهرینش پیوست اما با کارنامه‌ای درخشان، کارنامه‌ای پر از خدمت و معرفت و عبادت.

امروز امت اسلامی ایران مصیبت عظمائی را تجربه می‌کند، خدایا صبر در این مصیبت را عطایمان فرما.

سید ابراهیم رئیسی تنها رئیس جمهور نبود او به تنهائی یک امت بود، او از خود درسها برای آینده به یادگار گذاشت.
او خدمت را به معنای راستینش معنا کرد، او سید محرومان و سیدالشهدای خدمت شد؛ او تبعیت از ولایت را در حرف و عمل به اثبات رساند، او با نگاه جمع الجمعیش همه را در سیر واحد حرکت قرار داد.

اظهار نگرانی از زمان حادثه تا زمان اعلام شهادت توسط اقشار مختلف و طیفهای گوناگون سیاسی حاکی از همین نگاه جمع الجمعی اوست که راه رسیدن به قله‌های انقلاب است.
آیه الله سید ابراهیم رئیسی به حق عالمی بود که رفتنش ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام عزیز است؛ او عالمی مجاهد، بی اعتنا به مظاهر دنیوی و دل در گرو خدایش داشت لذا اخلاصی مثال زدنی در کارها و بر زندگیش حاکم بود.

بار دیگر شهادتش و شهادت همراهانش وزیر محترم خارجه و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار محترم را تسلیت می‌گویم و حشر با اولیاء الهی را برایشان مسألت دارم.

ابراهیم رئیسی خدمت بی‌منت، بی‌هیاهو، صادقانه و خالصانه که طرازی از یک رییس‌جمهور مردمی را در تاریخ ثبت کرد

، نماینده مردم شریف شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخ‌شهر درمجلس شورای اسلامی گفت :به حق باید او را سیدالشهدای خدمت نامید. خدمت بی‌منت، بی‌هیاهو، صادقانه و خالصانه که طرازی از یک رییس‌جمهور مردمی را در تاریخ ثبت کرد.

متن کامل پیام تسلیت احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد ، بن ، سامان وفرخشهر به ذیل می باشد

سم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
شهادت آرزوی مردان خداست. آن روز که خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی شجاعانه در سازمان ملل به قرآن تعظیم کرد، نشانه‌ای از قرار او با خدای سبحان بود. آن روز که آبرویش را به میدان آورد و تاج پرافتخار خادمی امام رضا را به خاطر عشق خدمت به مردم دلداده به حضرتش به آستان مقدسش به امانت گذاشت، نشانه‌ای از قرار او با امام رضا علیه السلام بود تا در سالروز ولادت آن امام همام و آن سلطان سریر ارتضاء دلدادگی خود را نشان دهد.
به حق باید او را سیدالشهدای خدمت نامید. خدمت بی‌منت، بی‌هیاهو، صادقانه و خالصانه که طرازی از یک رییس‌جمهور مردمی را در تاریخ ثبت کرد.
بی شک باید او را شهید جمهور نامید چرا که به خاطر حضورش در اقصی نقاط این سرزمین به رئیس جمهور معنا بخشید.
این حادثه جانسوز گرچه دل ملت را مصیبت زده کرد و غم سنگینی بر جان‌ها نشاند، اما بی‌شک راه روشنی از خدمت به محرومان را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.
خدا را به پاس این شهیدان بزرگ شاکریم و به روح بلند رئیس جمهور عزیز ملت و همراهان عزیزش صلوات می‌فرستیم و به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه و نائب برحقش امام خامنه‌ای و به ملت با عظمت ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

شهادت آیت الله رئیسی ملت ایران راداغدار واندهگین ساخت

نماینده شهرستان بروجن درمجلس شورای اسلامی گفت :شهادت‌ یار سفرکردۀ انقلاب، رئیس‌جمهور مردمی و مکتبی، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) و همراهان ایشان قلب امت اسلامی و ملت ایران را داغدار و اندوهگین ساخت.

متن پیام حجت الاسلام جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
شهادت‌ یار سفرکردۀ انقلاب، رئیس‌جمهور مردمی و مکتبی، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) و همراهان ایشان قلب امت اسلامی و ملت ایران را داغدار و اندوهگین ساخت.

خادم الرضا، رئیس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام رضا(علیه السلام) آسمانی شد و مزد سال‌ها خدمت صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از امام هشتم شیعیان دریافت کرد. تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر جناب آقای رئیسی در طول حیات پُربرکت‌شان برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور برآمده از سیره و منش انقلابی آن مرحوم بود که مطمئناً اندوخته‌ای ارزشمند برای ایشان در پیشگاه باری تعالی خواهد بود.

اینجانب با عرض تسلیت سانحه جانسوز بالگرد، عروج رییس جمهور محبوب، خدوم و مغتنم، حضرت آیت الله رییسی و همراهانش دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده محترم آن عزیزان تسلیت عرض می کنم.

بی‌شک، شهادت این عزیزان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه و کشورمان است و یاد و خاطره فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان برای آبادانی این مرز و بوم، همواره در قلب ملت ایران زنده و جاوید خواهد ماند.


شهادت خادمان ملت رویش های انقلاب را مضاعف می کند


سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور اطلاعیه به مناسبت شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، شهادت خادمان ملت را پاداش خدمت خالصانه در مسیر نورانی انقلاب و ولایت دانست.


متن اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا؛ در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)


شهادت خادم‌ الرضا، خدمتگزار صدیق محرومان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران به همراه هیئتی در راه خدمت به مردم در سانحه هوایی بالگرد در منطقه «ورزقان» آذربایجان شرقی را محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و دوستداران انقلاب در اقصی نقاط جهان تبریک و تسلیت می گوییم.

عظمت راه مقدس خون شهید را فقط شهدا درک می کنند و باید در قرآن کریم و سیره معصومین علیهم السلام جستجو کرد که خداوند متعال می فرماید: «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون».

به مصداق فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)، با رفتن شهدا، خدای تبارک و تعالی شما را پشتیبانی می کند و شما قوی خواهید بود. و به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، «ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید و ان‌شاءالله همه کارها اعم از امنیت کشور و امنیت مرزها و امور مربوط به قوه مجریه مرتب و منظم انجام خواهد شد و پیش خواهد رفت».

قطعا شهادت نقطه قوت برای مسیر نورانی انقلاب و اسلام و ولایت است و در مکتب ما با شهادت کار تازه شروع می شود و شهیدان چراغ راه آیندگان خواهند بود و شهادت خادمان ملت رویش های انقلاب را مضاعف می کند.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز تأثیر عمیق از شهادت خادمان ملت بویژه رئیس جمهورمحبوب آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش، آمادگی خود را برای پشتیبانی همه جانبه از دولتمردان در ادامه مسیر خدمت به مردم و حفظ امنیت همه جانبه کشور اعلام می داریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =