فروش سینمای ایران در اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد

فروش سینمای ایران در اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۱۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان رسید و بیش از ۳ میلیون نفر در این ماه به سینما رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فروش سینماهای کشور در اردیبهشت‌ماه اعلام شد. بر این مبنا، جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد و ۶۱ میلیون تومان، پرفروش‌ترین روز و سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت با ۲۷۹ هزار و ۲۹۲ نفر پرمخاطب‌ترین روز از اردیبهشت محسوب می‌شوند.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۸۶ میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۳۶ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۳۰ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۱۴ میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۵ میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان، «قلهک» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان و «آپاراتچی» با فروش بیش از یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان رتبه‌های اول تا هشتم و فروش‌های میلیاردی جدول فروش اردیبهشت ۱۴۰۳ را به خود اختصاص دادند.

فروش سینمای ایران در اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد


همچنین فیلم‌های «نوروز» با فروش بیش از ۷۷۱ میلیون تومان، «نیلگون» با فروش بیش از ۴۱۱ میلیون تومان، «تاوان» با فروش بیش از ۱۴۹ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۱۱۸ میلیون تومان، «عروسک» با فروش بیش از ۳۲ میلیون تومان، «همسایه شما، زهره» با فروش بیش از ۱۶ میلیون تومان و «قوی‌دل» با فروش بیش از ۱۳ میلیون تومان در رتبه‌های نهم تا پانزدهم جدول فروش اردیبهشت ماه قرار گرفتند.

فروش سینمای ایران در اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =