آماده‌باش هلال احمر برای مراسم تشییع رئیس جمهور و هئیت همراه

رئیس جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر به منظور پوشش امدادی مراسم تشییع رئیس جمهور و هئیت همراه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین ،پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر به منظور هماهنگی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی، خادم‌الرضا و هیأت همراه در قم، تهران و مشهد گفت: مراسم‌های مختلفی برای شهدا، یادبود و گرامیداشت در سراسر کشور انجام می‌شود که پوشش امدادی این مراسمات بر عهده هلال‌احمر است.

ایرنا در خبری نوشت: وی در ادامه بیان کرد: مراسم تشییع در ۳ استان تهران، قم و مشهد برگزار و عملیات پوشش امدادی مراسمات برای امدادرسانی به عزاداران از سوی هلال‌احمر انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه تجهیزات و اقلام لازم در این مراسم همراه امدادگران و نجاتگران خواهد بود، ادامه داد: امدادگران هلال‌احمر در عملیات جست وجوی بالگرد رئیس جمهور شهید تمام تلاششان را کردند و در تمام استان‌های کشور در این روزها برای پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در آماده‌باش هستند.

کولیوند در ادامه بیان کرد: علاوه بر امدادگران و نجاتگران، داوطلبان پزشک، پیراپزشک و .... برای ارائه خدمات سلامت و پزشکی در این مراسم حضور خواهند داشت.

حضور بیش از ۱۶۰۰ امدادگر و نجات گر برای پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر تهران نیز در ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر به منظور هماهنگی مراسم تشییع پیکر مطهر خادم‌الرضا و هیأت همراه در قم، تهران و مشهد گفت: ۲۰۰ نفر امدادگر خانم و آقا و ۱۵۰ نیروی امدادی دیگر با خودرو های نجات و آمبولانس مراسم امشب تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در مصلی تهران را پوشش می دهند.
وی در ادامه بیان کرد: در مراسم اقامه نماز فردا چهارشنبه بر پیکر رئیس جمهور شهید در دانشگاه تهران توسط رهبر معظم انقلاب، ۱۵۰ نجاتگر آقا و ۵۰ نجاتگر خانم در محدوده اقامه نماز و در مجموع بیش از ۲۰۰ نجاتگر در داخل دانشگاه تهران برای پوشش مراسم حضور پیدا خواهند کرد.
وی ادامه داد: هزار و ۲۹۰ نجاتگر و امدادگر هم در مسیر انتقال پیکر رئیس جمهور شهید در پوشش امدادی این مراسم حضور پیدا خواهند کرد و در مجموع بیش از ۱۶۰۰ امدادگر و نجاتگر پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید را در تهران بر عهده دارند.

جزئیات پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در قم

بهرامی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر قم در ادامه این مراسم در توضیح پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در قم گفت: ۳۶ تیم امدادی با تجهیزات لازم به همراه خودروهای امداد و نجات و آمبولانس مسیر تشییع پیکر را پوشش می دهند.

جزئیات پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در مشهد

ذاکریان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی نیز در ادامه این نشست گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته پیکر مطهر شهدای سقوط بالگرد رئیس جمهوری پنجشنبه انجام می‌شود، پوشش امدادی مسیر تشییع پیکر توسط ۵۰۰ نیروی امدادگر و نجاتگر پوشش امدادی را انجام می‌دهند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =