نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی رقبای اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی را فتنه‌گران و منحرفان عنوان کرد.

محمد رضا باهنر شامگاه پنج شنبه در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین‌العابدین(ع) برگزار شد، با بیان اینکه یکی از خصوصیاتی که باعث تمایز انتخابات آتي از سایر انتخابات شده است این است که انتخابات نهم مجلس اولین انتخابات بعد از فتنه سال 88 است افزود: در انتخابات 88 اتفاقات نوظهوری در کشور رقم خورد ، در حالی که در طول 30 سال از انقلاب تمامی انتخابات بدون حاشیه خاصی برگزار شد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور افزود: در این انتخابات عده‌ای وقتی در صندوق‌ها رأی نداشتند، فکر کردند که می‌توانند در خیابان‌ها آن را به دست آورند و کاندیداهای شکست خورده با خود خواهی، خودبینی، توهم و خود محوری فکر کردند که چون در این انتخابات شکست خوردند باید بازی را به هم بزنند. فتنه از این نقطه شروع شد و در ادامه به آنجا رسید که شعار مرگ بر اسرائیل در روز قدس کمرنگ شد و در روز 13 آبان که نماد مرگ بر آمریکا است شعارهایی علیه روسیه و چین سر دادند.
گزيده سخنان وي را به نقل از مهر بخوانيد:
·         فتنه گران در روز عاشورا هم به امام حسین(ع) بی حرمتی کردند. در حالی که همین حسین حسین گفتن‌ها انقلاب مارا به امروز رسانده است اما این پدیده شوم به وجود آمد که مردم در روز 9 دی جواب همه این بی حرمتی‌ها را دادند و اکثر 13 میلیون رأی دهنده آن نامزد شکست خورده نیز به صحنه آمدند و کارهای آنها را رد کردند.
·         دشمنان به دنبال کمرنگ کردن انتخابات هستند. آنان می‌خواهند مردم حضور کمرنگی در صحنه داشته باشند و بعد اینگونه تفسیر کنند که مردم بعد از سال 88 نظام را قبول ندارند و به همین دلیل شرکت نمی‌کنند و در ادامه با قدرت رسانه‌های خود فشار را بر کشور دو چندان کنند.
·         در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی همه مردم باید دست به دست هم دهند تا یک 9 دی دیگری را به وجود بیاورند و همه دشمنان را نا امید کنند.
·         در این دوره از انتخابات رقبای اصولگراها فتنه گران و منحرفان هستند. مسئله اصلی ما فتنه گران هستند که در این راستا آنقدر باید با قدرت در صحنه بود که کسی خواب فتنه گری را هم نبیند.
·         انحراف را نباید دست کم گرفت. انحراف از فتنه پیچیده تر است که اگر مراقب نباشیم مشکلات بسیاری را برای ما بوجود خواهند آورد. انحراف به دنبال آن است که بگوید اسلام و قرآن و روحانیت امروز در کشور طرفدار چندانی ندارد و از این به بعد باید به جای مکتب اسلام بگوییم مکتب ایرانی. منحرفان ، اسلام ایرانی را دنبال می‌کنند که این امر در واقع همان چیزی است که آمریکا و اسرائیل می‌خواهند. منحرفان می‌خواهند داریوش و خشایار را در فرهنگ ما بیاورند و آن را به جای قال الباقر و قال الصادق(ع) قرار دهند که ما این را قبول نداریم.
·         برخی از مسئولان عنوان می‌کنند که ما امروز در زیر فشار گسترده دشمن هستیم و وقت آن است تا قطعنامه اقتصادی را امضا کنیم. رهبر انقلاب در پاسخ به این حرفها عنوان کردند که ما امروز نه تنها در شرایط شعب ابوطالب نیستیم بلکه وضعیت ما به بدر و خیبر می‌ماند. منحرفان معتقدند که همه مسائل را تنها باید با ولی فقیه در میان گذاشت و علما و مراجع جایگاهی ندارند . منحرفان در گام بعدی به دنبال آن هستند که بگویند ما با امام زمان(عج) ارتباط مستقیمی داریم و دیگر نیازی به نائب او نیست.
·         اگر جریان انحرافی این گونه آرام آرام در جامعه حرکت کند بعد از 5 سال یک اسلام ناب آمریکایی را در این کشور حاکم می‌کند.
·         {با اشاره به به تندروی برخی از افراد در این دوره از انتخابات} این تندروی ها ضرورتی ندارد و ما معتقدیم که نباید از رهبر انقلاب نه جلوتر و نه عقب تر حرکت کنیم. رهبر انقلاب به مراجع و روحانیت احترام بسیاری می گذارند. نباید به بهانه دفاع از رهبری به روحانیت توهین کرد.
·          انتخابات گسترده و پر شوری را در پیش خواهیم داشت که همه باید تلاش کنیم تا مجلس ولایی، متدین و تابع تدابیر رهبر معظم انقلاب شکل گیرد تا امید منحرفان و فتنه گران نا امید شود.
·         /2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198322

برچسب‌ها