در حالی که رئیس جمهور برای چندمین بار متمادی قول داد به زودی در یک کنفرانس خبری پاسخ سوالات خبرنگاران را بدهد، بقایی معاون اجرایی وی از احتمال برگزاری این برنامه در جریان صدمین سفر استانی هیات دولت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، آن گونه که حمید بقایی به ایرنا گفته است:« آقای احمدی نژاد به دنبال تنظیم برنامه ای برای برگزاری یک نشست خبری است بنابراین احتمال دارد با توجه به طولانی بودن سفر هیات دولت به استان خراسان رضوی، در طول این سفر زمانی برای برگزاری این نشست خبری در نظر گرفته شود. »
 پیش از این آخرین برنامه رئیس جمهور برای گفت وگوی تلویزیونی لغو شده بود. دلیل لغو این برنامه تصمیم هیات دولت برای اعلام فاز دوم هدفمندی بوده که بعد از رایزنی های مختلف این مصاحبه تلویزیونی لغو می شود.
 اظهارات باهنر در این زمینه را اینجا بشنوید.
 در حالی که بقایی زمان سفر استانی آتی هیات دولت به استان خراسان رضوی را در آینده نزدیک اعلام کرد، خود رئیس جمهور در حاشیه دولت به خبرنگاران گفته است که سفر استانی آتی هیات دولت «نسبت به سفرهای قبلی طولانی مدت» است.
قرار است در جریان صدیمن سفر استانی هیات دولت جشنواره سفرهای استانی برگزار شود.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    23 4
    صدمین سفر استانی . مارکوپولو از دیار باقی : روی من کم شد بشینین تهران مدیریت کنین!
  • بدون نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    2 2
    آقای احمدی نژاد اگر بگویند با کدام مجوز شرعی در پرداخت یارانه تبعیض قائل می شوند و با کدام مجوز شرعی بنزین 100 تومانی مردم را 400 تومانی می کنند ممنون میشم. در این 2 مورد خیلی ها ناراضی هستند و رضایت مردم در مورد مصرف اموالشان مهم است. باور کنید همین مردم عادی هستند که این جور مشکلات داره براشون پیش میاد، ممکنه آقای رییس جمهور فکر کنن که یک عده سرمایه دار و مرفه بی درد به این برنامه هاشون اعتراض می کنند. برای مرفه بی درد که بنزین 100 تومانی و 400 تومانی یا 28000 تومان یارانه مرحله دوم که فرقی نمی کنه.
  • امیر IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    3 1
    ما هنوز منتظر اعلام لیست مفسدای اقتصادی هستیم آقای احمدی نژاد. پس چی شد؟
  • رضا IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
    1 1
    اگر هر سفر ایشان با اعضای دولت 4 روز طول کشیده باشد در مجموع این گروه 400 روز خارج از دفتر بوده اند فکر کنم که بیش از 100 روز هم خارج از کشور حضور داشته اند و 100 روز هم در تدارک سفر هایشان بودند یعنی در هر 4.2 روز یک روز در دفتر نبودند . البته بگزریم از هزینه های سفر ایشان و هیات همراه و میهمانان - مستغبلین همراهشان و... نتیجه = اقتصاد ویران - تولید متوقف شده - بیکاری - تورم و....
  • عبدالله عباس زاده IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
    1 3
    در خصوص بنزین 100 تومانی کاری که دولت کرد یعنی خیانت در امانت در نظام اسلامی جای هیچ توجیهی ندارد