پلیس امنیت اخلاقی، در اولین شب کنسرت مازیار فلاحی، مانع از حضور برخی هنجارشکنان در این کنسرت شد.

به گزارش خبرآنلاین، یک روز پیش سردار بهمن کارگر، معاون اجتماعی ناجا با هشداری گفت: "از این به بعد هر جشنی، جشنواره ای و همایشی در ایران برگزار می شود اگر با موازین اسلامی همخوانی نداشته باشد، برخورد می کنیم. مشابه همان اتفاقی که در جشنواره غذا افتاد.مسوولیت چنین جشن هایی هم با وزارت ارشاد است."

غروب 22 خرداد اما خبرگزاری مهر گزارشی از برج میلاد منتشر کرد که حکایت از حضور پلیس امنیت اخلاقی و ممانعت از حضور برخی در سالن همایش های برج میلاد داشت؛ حضور ون های گشت ارشاد فضای کنسرت فلاحی را تا حدودی تحت الشعاع قرار داده است. به صورتیکه این کنسرت که قرار بود ساعت 18 آغاز شود تا زمان انتشار این خبر هنوز برگزار نشده است.

طبق مشاهدات میدانی ماموران نیروزی انتظامی پس از تذکر، تعدادی از افرادی که با پوشش نا مناسب به این محل آمده بودند را با ون های گشت ارشاد به کلانتری منتقل کردند. این حرکت نیروی انتظامی با واکنش برخی از حاضران روبرو شد. اما با برخورد مناسب نیروهای گشت ارشاد هیچ تنش و درگیری گزارش نشده است. در کنار مدعوین کنسرت مازیار فلاحی برخی از بازدید کنندگان برج میلاد هم با برخورد گشت ارشاد مواجه شدند."

همچنین سردار رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی خبر درگیری یکی از هنرمندان سرشناس سینما را در جریان برگزاری کنسرت موسیقی یک خواننده پاپ تایید کرد و گفت: نیروی انتظامی با افراد بدحجابی که در مراسم برج میلاد حضور داشتند، برخورد کرد.

رادان به مهر گفت: "نیروی انتظامی همانطور که بارها گفته شده بود از برگزاری مراسم هایی که در آن عفاف و حجاب رعایت نشود، جلوگیری می کند. امروز نیز مراسمی در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری بود که متاسفانه عده ای حجاب و عفاف را رعایت نکردند که از سوی پلیس دستگیر شدند."

به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی یکی از هنرپیشگان زن سینما نیز به علت بدحجابی از سوی ماموران دستگیر شد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    73 7
    در استارا و هشتپر ماهواره و بشقابها علنی است و تدبیری نمایندگانتان ندارند ویا دارند ولی اجرایی در عمل نیست. سعی کن مواد فروشان مواد درجه 1 توزیع کنند. سرطان زیاد و نرخ رشد کم و مردان عقیم به واسطه این مواد بنجول الوده زیاد شده. سعی کن بیشتر در این راستا گام برداری. بهتر از زن و دختر بدحجاب است.
  • بدون نام IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    همانطور که عبور از چراغ قرمز خلاف قانون است این امور هم خلاف قوانین جامعه است و باید جلوی مرتکبین به آن را گرفت
    • بدون نام IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
      5 0
      کدام قانون! کجای قانون نوشته چی و کی بد حجابه و کی بی حجاب و کی با حجاب!!! اصلا مصادیق بد حجابی رو اقای پلیس و سردار مشخص میکنن؟؟؟!! اینها فقط و فقط و فقط مجری هستند نه کسانی که مصادیق بد حجابی رو مشخص کنند! هر کدام از کسانی که بازداشت میشوند میتوانند کاملا قانونی از این اقایان شکایت کنند! چون بی حجابی جرم هست که اون هم وجود نداره! مفهومه استاد؟؟؟؟!!
  • پوریا موسوی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    بهتر نیست نام هنرپیشه را اعلام نمائید تا بسیاری بدانند به چه اسطوره هایی تمسک جسته اند ؟
    • بدون نام IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
      14 1
      شما پيشنهاد ميكني به كي تمسك بجوييم؟ خداييش اگه اين نظرو خواندي جواب منو بده. من به هر كسي كه انسانيت رو درش ببينم تمسك ميجويم ...
  • بدون نام IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    106 6
    به هر حال بايد دستگير بشن. و بهشون بگن كه حجابتو رعايت كن. فرداش اونام حجابو رعايت ميكنن و مشكل بدحجابي از پس فردا تموم ميشه... اين بهترين راه حله
    • بدون نام US ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
      37 1
      :))))))))
  • بدون نام US ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    85 5
    هنجار رو پليس تعريف ميكنه يا مردم؟
    • مرتضی IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
      7 84
      هنجار رو قانون معین میکند عزیزم که داری از وی پی ان استفاده میکنی!!!
    • مهدی IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
      5 0
      عزیز من شما اکثر اوقات پرچم اشتباهی میزنه ! منم که وی پی ان ندارم رو بعظی وقتا میزنه آلمان یا هند
    • بدون نام IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
      11 1
      هنجار رو قانون با تمسک از مردم تعیین میکنه عزیز تیز هوش
    • امید US ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
      9 0
      قانون هنجار رو تعریف میکنه و هر قانونی تحت هر شرایطی الزام آوراست؟ اگر اینطور باشه پس باید به قوانین کشورهایی که حجاب را ممنوع میکنند نیز احترام گذاشت!!! پس برای چی وقتی فرانسه قانون تصویب میکنه برای جلوگیری از استفاده از روبنده و یا حضور با حجاب در اماکن دولتی شما ناراحت میشوید ! خوب قانون است و مردم آن کشور ها نیز به نمایندگانشان رای داده اند !!!! نمیشود قانون فقط در جهت استفاده شما باشد که قانون یک شمشیر دو لبه است (:
    • بدون نام IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
      6 0
      پس هنجاراي اقتصادي را هم قانون تعيين كرده!
    • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
      5 1
      مش مرتضی!! قانون نوشته بی حجابی جرمه نه بد حجابی!!!! و کسانی که دستگیر یا بازداشت میشوند می توانند شکایت کنند! اقای سردار هم فقط مجری هستند نه تعیین کننده مصادیق بدحجابی!!!! چون باید در مجلس تعیین شود! هر کسی که گرفتار شده و میتواند از این اقایان شکایت کند! من نمیدونم چرا مردم شرطی شدند و حق و حقوق خودشان یادشان رفته!
  • بی غم IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    80 1
    راستش تیتر این خبر رو دیدم اومدم این کامنت رو بگذارم : آنقدر دارم غم و توشه که عاشقی فراموشه عزیز من از صبح که بیدار میشم تا شب فقط تو فکر این هستم که چه طوری پول حلال دربیارم تا گذر عمر کنم. اون وقت شما تیتر برخورد با ... میزنین واقعا سرخوشین ها
  • mohamad IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    58 0
    واقعا مشکل ما حل شده؟ امروز جمع کردند فردا چیکار میکنند؟
  • بدون نام US ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    5 7
    در این اوضای بیکاری جوانها و عدم توانایی ازدواج این بی حجابی که بد پوششی تحریکش از بی پوششی بیشتر است باعث فشارهای روانی زیادی به جوانها میشود
  • یکی مثل بقیه US ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    13 0
    با تشکر از اقای رادان !!!!!!لطف کنید فرصت کردید قاتلین .دزدها زورگیرها اراذل و مفسدین اقتصادی و .... رو هم بگیرید خداخیرتون بده!
  • بدون نام IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    11 0
    یادمه آقای احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری در دوره اولشون توی تلویزیون توی شبکه 2 تو اخبار 22:30 صریحا اعلام کردند که مشکل جامعه ما فقط بدحجابی هستش، من این سوالا از شما دوستان دارم آی خبر دارین تو ایران روزانه چقدر مواد مصرف میشه یا مشروبات الکی یا چند نفر شبا سر گرسنه رو بالش میذارن و یا ... واقعا مشکل جامعه ما فقط و فقط بدحجابیه
  • سعید IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    4 0
    اب در هاون کوبیدن ........ تلاش بی ثمر .........
  • م IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    2 11
    دوستان این مساله را سیاسیش نکنید ما مسلمانیم اونم شیعه به خدا حجاب چیز بدی نیست خیلی خیلی خوبه .این رو هم بگم که بدحجابی باعث تحریک میشه من جوون که نمیتونم ازدواج کنم تحریک میشم چی کار کنم نظر شخصی عفت پیشه کردن است ولی چند نفر میتونند عفت پیشه کنند .
  • رامین IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    3 0
    با این اقدامات مردم بیشتر با حجاب مبارزه میکنند، کاش به جاش با دروغ تو این جامعه مبارزه میکردن. کتش به جاش یه فکری به حال بیکاری حداقل تحصیل کرده ها می رسیدن تو این مملکت، آقایون خواب تشریف دارید ؟ الان با مدرک دکترا هم تو این مملکت کار گیر نمیاد. جای بد حجابی ( خودشونم میگن بد نه بی) برید به غمق فساد زیر پوست جامعه برسید.
  • بدون نام IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    13 0
    با این روش مردم بدتر میشن این روش غلط است.
  • بدون نام US ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    7 0
    !!
  • ندا IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    10 0
    هر سایتی میری نوشته برخورد با بد حجابی ........................... چرا نمیگن برخورد با محصولات چینی. برخورد با اختلاس. برخورد با ربا.ریا .درغگویی...