در روز ششم تیر نیز چند نفر از هموطنان مشکلاتشان را با ما مطرح کردند که آنها را میخوانید:

کاربری که نامش را ذکر نکرده نوشته: آیتم "سایر "را از قراردادهای نیروهای قراردادی ادارات برداشته اند و امسال حقوق آنها از سال قبل کمتر شده است. خواهشمندیم پیگیری کنید که تکلیف چیست؟

نادر نوشته: من از هفته پیش به دنبال قرص فنی توئین کامپاند میگردم و کل داروخانه ها را رفتم و لی پیدا نکردم. چرا این دارو برای بیمارانی که نیاز مبرم دارن نایاب شده؟ من اگر از این دارو استفاده نکنم تشنج میکنم. خواهش میکنم پیگیری کنید.

شخصی با نام "یک جوان ایرانی" نوشته: خواهش میکنیم به داد داوطلبین ارشد و دکترا برسین. این از وضع بچه های دکترا و اونم از وضع بچه های ارشد که با رتبه دورقمی تو رشته های مهندسی با این وضع کاهش شدید ظرفیت امسال حتی ممکنه قبول نشن. به خدا سرمایه این مملکت همین جوونان، آخه این درسته که بچه های مهندسی نفت این کشور برن قطر و نروژ واسه ارشد؟ در حالی که تو کشور خودشون رتبه های واقعا خوبی هم آوردن؟ خواهش می کنم عمق این مساله رو درک کنین، به خدا وضع خوبی نیست.

بهمن نوشته: چرا در بخشنامه درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه پیام نور لحاظ نکردن که تکلیف ترم تابستان چیه؟ من که دانشجوی ترم اخرم و در ترم تابستان فارغ التحصیل میشم بازم باید این درس رو پاس کنم؟ ترم تابستان هم جزیی از نیمسال دوم است. خواهش میکنم این ابهام را برطرف کنید.

علی نوشته: ثبت نام در مدارس برای فرزندان نه تنها برای ما تبدیل به کابوس شده است بلکه به جای طی روند شفاف و جامع تر هر ساله ثقیل تر شده و موجب استرس روحی و روانی برای خانواده ها گردیده است. در سال جاری به علت عدم تشکیل کلاس تجربی در دبیرستان نمونه دولتی ملاصدرا تعداد زیادی از خانواده ها با مشکل ثبت نام مواجه شده اند که متاسفانه با مراجعه خانواده های دانش آموزان به آموزش و پرورش م 17 تهران و ارجاع به دبیرستان هدایت نه تنها مشکلات فوق بر طرف نشده است بلکه نحوه پاسخگویی به خانواده ها موجب ایجاد استرس برای خانوادها شده که خود جای بسی تعجب است. به نظر مسولین محترم آموزش و پرورش، اولیاء دانش آموزان با این همه مشغله کاری و زندگی سخت روزانه بابت ثبت نام فرزندانشان چند بار باید به مدارس و ادارات مراجعه نمایند و چرا مسئولین ادارات به جای پاسخگویی صریح به اولیاء با اما و اگر پاسخ می دهند؟ مدت دو هفته از زمان دریافت کارنامه ها گذشته ولی هنوز ما خانواده ها قادر به ثبت نام فرزندانمان در مدارس نشده ایم و این خود موجبات نگرانی و استرس ما شده است. لذا عاجزانه خواستاریم ضمن انعکاس مطالب فوق به وزیر محترم و دیگر مدیران آموزش و پرورش با توجه به عدم همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه 17تهران در تشکیل کلاس در یکی از این دو مدرسه در خصوص رفع مشکل ما را یاری نمایید. با نهایت سپاس، از طرف اولیاء دانش آموزان

ناصر درویش خادم هم اشاره کرده: روستاهای شاهزاده محمد زید و جوین در استان سمنان 20 کیلومتری لاسجرد در امتداد یک خط مرزی و در فاصه های 4 الی 5 کیلومتری از هم قرار دارند و اکثر شغل اهالی این دو روستا کشاورزی و دامداری و باغداری در سطح وسیع است. متاسفانه نادیده گرفتن برخی از مشکلات اعم از نداشتن لوله کشی آب و گاز و عدم دسترسی وآنتن دهی موبایل و عدم دریافت هیچ سیگنال و فرکانس های تصویری صدا و سیما هر ساله موجبات افزایش دلسردی کشاورزان و مهاجرت آنان به شهرها می گردد. لذا با توجه به فاصله 4 الی 5 کیلومتری این دو روستا از هم، رفع موارد و مشکلات فوق نه تنها مقرون به صرفه اقتصادی بوده بلکه منجر به اشتغال جوانان و جلوگیری از کاهش تولیدات و جلوگیری از مهاجرت و عدم اشتغال جوانان به کارهای کاذب در شهر ها می گردد. در ثانی روستای شاهزاده محمد زید آرامگاه نوه امام حسن مجتبی (ع) بوده و میزبان بسیاری از زائرین از تمامی نقاط ایران اسلامی می باشد . مراتب به دستگاههای ذیربط اعلام گردیده که برخی آن را به اجرای طرحهای توسعه در آینده موکول نموده اند و برخی نداشتن بودجه را بهانه کرده اند. آیا بعد از گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی صلاح است که اهالی این روستاها از داشتن آب آشامیدنی سالم و حمام جهت نظافت محروم باشند و با این همه شبکه های تلویزیونی ایجاد شده از دریافت سیگنال و تصاویر تلویزیونی یا به علت عدم آنتن دهی از تلفن همراه محروم باشند؟

آرش نوشته است: سالهای سال است که مقطع کاردانی به کارشناسی رشته نقشه کشی معماری دانشگاه آزاد به اسم مهندسی تکنولوزی معماری در کنکور انتخاب و در دانشگاهها تدریس میشه، من این ترم در مقطع کاردانی نقشه کشی معماری فارغ التحصیل شدم و دیروز بعد از تهیه کارت ثبت نام کنکور 91 و طی مراحل ثبت نام توی سایت سنجش رسیدم به مرحله انتخاب رشته، هر چی لیست رشته هارو بالا پایین کردم رشته مهندسی تکنولوژی معماری رو پیدا نکردم! امروز صبح زنگ زدم به مرکز ٱزمون دانشگاه آزاد و مسئولش گفت تو کنکور امسال اسم رشته تکنولوژی معماری تغییر کرده به علمی کاربردی معماری! و جالب اینکه وقتی از دانشگاه خودمون پرسیدم کاملاً اظهار بی اطلاعی کردن! بچه های رشته ما با اسم قبلی رشتمون هم مشکل داشتن چه برسه به این که بشه علمی کاربردی معماری! چون سازمان نظام مهندسی با یک چنین اسمهایی مثل علمی کاربردی و از این قبیل مدرکها مشکل داره و میگه مشمول دریافت کارت حرفه ای مهندسی نمی شوند یعنی کارتی که هدف نهایی هر دانشجوی معماریه! نمیفهمم این کار واقعاً چه لزومی داره؟! یعنی همه چیز دانشگاه ما اعم از سر فصل های درسی، اساتید، محیط فرهنگی و... مشکلشون حل شده، فقط مونده بود اسم رشته که اونم درست شد؟‍! در ضمن ما داریم تو دانشگاه آزاد با هزینه ترمی حدوداً یک میلیون تومن درس میخونیم، بعد با این تغییر اسم مدرک ما قراره به اسم علمی کاربردی صادر بشه؟! من از شما خواهش میکنم این مسئله رو خیلی جدی پیگیری کنید چون این تغییرات به آینده تحصیلی و کاری ما ضررهای غیر قابل جبرانی وارد میکنه و در نهایت تا اون موقع یه نفر دیگه رئیس میشه و همه مشکلات رو به گردن رئیس قبلی میندازه و ما می مانیم و مشکلاتمان.

45234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
    1 0
    "در ثانی روستای شاهزاده محمد زید آرامگاه نوه امام حسن مجتبی (ع) بوده و میزبان بسیاری از زائرین از تمامی نقاط ایران اسلامی می باشد ...." به احترام پسر پیامبر کاری برای این مردم بکنید.
  • متقاضی ام وی ام و بدقولیهای مدیران خودرو IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
    1 0
    از اول سال تصمیم به خرید یک اتومبیل گرفتم.با پولی که داشتم تنها دو گزینه پراید 111 و ام وی ام 110 را باید انتخاب می کردم.با مراجعه به نمایندگی سایپا و پیش ثبت نام برای پراید بعد از 3 هفته و پیگیریهای مداوم گفتند که تا اطلاع ثانوی برای 111 ثبت نام نداریم. رفتم سراغ نمایندگی ام وی ام آنها با کمال ادب و احترام و اظهار همدردی با من در مورد بدقولی و بی نظمی کارخانه های اتومبیل سازی ایرانی به من وعده دادند که در مورد ام وی ام ماجرا برعکس است و اینها زودتر از موعد 1 ماهه مندرج در قرارداد خودرو را به شما تحویل می دهند.اینها خارجی هستند و نظم دارند و مشتری را گرامی می دارند و ..اکنون 2 ماه از آن تاریخ می گذرد و خبری از وعده های چینی های منظم و مشتری مدار نیست و بنده علیرغم واریز وجه نقد هنوز منتظرم.
  • حمید IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
    3 0
    سلام بنده دبیر رسمی آموزش وپرورش با 24 سال سابقه هستم. وضعیت مدارس دولتی شهر تهران از لحاظ آموزشی خصوصا تربیتی فراتر از فاجعه است.متاسفانه آموزش وپرورش بر خلاف دیگر سازمانها هیچ مساعدتی در زمینه فرزندان ما فرهنگی ها نمی کند.به طوریکه برای ثبت نام پسرم در سال اول دبستان سه میلیون وسیصدهزارتومان پرداختم.که البته مدیر متخلف مدرسه یک ونیم میلیون اضافه گرفتند .که شکایت هم کردیم وراه به جایی نبرد. وبرای دخترم در سال سوم راهنمایی 4میلیون وپانصد هزار تومان پرداختم.این بدین معنا است که از ضروریات زندگیم برای تحصیل فرزندانم زده ام وتا آخر اریبهشت ماه سال 92 خود را مقروض کرده ام.تا فرزندانم درمحیط تحصیلی وتربیتی صحیحی به سر ببرند.با توجه به اینکه حقوق ماهیانه من کمتر از 600 هزاار تومان است.