تاریکی بخش هایی ازاتوبان شهید همت، یکی ازمشکلات خوانندگان خبرآنلاین بود. درپاسخ به این مشکل مهندس اسدی، رئیس منطقه برق قدس عنوان داشت «تاریکی موجود دراتوبان همت برطرف شده است»

محمدرضا سلطانی یکی از مخاطبین خبر آنلاین نوشته بود: 1.بزرگراه همت حد فاصل جنت آباد تا شهران با وجود خطرناک بودن مسیر چراغی برای تامین نور بزرگراه ندارد،امکانات نصب تجهیزات هم هست چون قبل و بعداز این قطعه نورکافی وجود داره.
2. انتهای غربی همت(شهید خزرایی)-شهرک امید دژبان-بلوار تازه تاسیس پارسا غربی ازنعمت برق محرومه!سایر نقاط این بلواراز قبل( شاید هفت هشت سال گذشته) تیر برق داره ، اما از وقتی  این بلوار ساخته شده (سه سال پیش)نوراون چندتا تیر برق برای این بلوار پرتردد مناسب و کافی نیست.در واقع اون تیربرقها برای روشنایی دور شهرک امید بوده که تو محدوده بلوک ها زده شده و هیچ نوری برای بلوار نداره با شهرداری مطرح کردیم، گفتن به ما مربوط نیس به اداره برق بگید،با اداره برق تماس گرفتیم، گفتن شهرداری باید به ما گزارش بده!
با تشکر از توجه شما
مهندس اسدی، رئیس منطقه برق قدس (آریا شهر و شمال و غرب تهران) درباره مشکل مطرح شده این شهروند با بیان اینکه مشکل تمام نورهای این منطقه و اتوبان همت برطرف شده است گفت:« البته دراین منطقه و محدوده سیمون بولیوار و جنت آباد و شهران قطعی نوروجود داشت که با پیگیری های انجام شده برطرف شده است. ونورهای موجود محدوده فوق درحد استاندارد هستند و نمی توان آنها را تقویت کرد.»
وی بایبان اینکه ادامه اتوبان دربیابانهای دشت شهرزیبا قراردارد گفت:« دراین مناطق محلی برای برپایی تیرهای جدیدی برق وجود ندارد. برای نصب تیرهای برق شهرداری باید فضا وپیاده روهایی را دراختیار ما قراردهد تا درآنجا تیربرق نصب کنیم. ازسوی دیگر فواصل و نورتیرهای برق فعلی این اتوبان استاندارد است و امکان افزودن تیرهای جدید وجود ندارد.»
45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =