رئیس جمهور در کنفرانس خبری خود به یک سوال ورزشی پاسخ گفت.

 
به گزارش خبرآنلاین؛ محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در کنفرانس خبری خود در پاسخ به خبرنگاری که از او در مورد وضعیت حاکم بر مدیریت ورزش ایران سوال پرسید گفت: «استیضاح حق مجلس است. البته من فکر نمی کنم استیضاح نظر اکثریت نمایندگان مجلس باشد. در بازی های آسیایی چین یک موفقیت بی سابقه رخ داد و یک عده ای جلو افتادند که ورزش کشور را به هم بریزند. الان هم موفقیت المپیک رخ داده و یک عده می خواهند وزیر را استیضاح کنند. البته آن ها هر تصمیمی بگیرند ما احترام می گذاریم.»
احمدی نژاد ادامه داد: «ورزش کشور امروز پیش از اینکه مورد سوال قرار بگیرد نیازمند به پشتیبانی است. بنده به عنوان رئیس جمهور هیچ وقت نمی گویم چه کسی رئیس فدراسیون باشد، چه کسی سرمربی و چه کسی دستیار. تیم ملی فوتبال در آستانه مسابقات جهانی است و باید به آن کمک کنیم. من مجبور شدم ورود کنم به این موضوع. یک جو سنگین علیه فوتبال ایجاد شد که همه دارند آن را می کوبند. خب این جوان می خواهد پیراهن تیم ملی را بپوشد. اینکه اشکالات یک بخش را بگیریم و به آن حمله کنیم خوب نیست. خب هر بخشی یک مشکلی دارد.»
رئیس جمهور در پایان گفت: «ورزش ما بیشتر از حاشیه ها رنج می برد. وزیر ورزش هر کسی که هست، باید به آن کمک کنند. من به طور قطع از وزیر حمایت می کنم. کاش به جای استیضاح، وزیر را صدا می زدند که چه مشکلی داری؟ ورزش ایران در آستانه شکوفایی است. همه باید کمک بدهند. به خصوص رسانه ها. نقد خوب است اما کمک بدهید به ورزش.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    9 3
    در آستانه شكوفايي؟؟