وزیر ورزش از نمایندگان برای باز پس گیری استیضاحش تشکر کرد.

به گزارش خبرآنلاين، محمد عباسي پس از استماع سخنان سه نفر از استيضاح کنندگانش –کامران، حاجي و عثماني- با تشکر از تصميم نمايندگان در بازپس گيري امضايشان از استيضاح وي، گفت: هيچ کس نمي​گويد که مشکلي نيست. من مي​دانم که برخي امضا کنندگان صادقانه به دنبال اصلاح مشکلات بودند. ما وزارتخانه جديد هستيم، خواهش مي​کنم کمک کنيد تا مشکلات مرتفع شود.
وزير ورزش که مي​گفت از توصيه​هاي نمايندگان استقبال مي​کند، ادامه داد: من محورهاي استيضاح را مطالعه کردم و آمادگي دارم که با استيضاح کنندگان صحبت کنم تا ابهامات آنها رفع شده و مشکلات مرتفع شود. من منتفي شدن استيضاح را به منزله عدم پاسخگويي نمي​دانم و همچنان در خدمت نمايندگان خواهم بود.
در حاليکه سخنان وي با فرياد احسنت برخي نمايندگان همراه شد، عباسي در واکنش به اظهارات کامران گفت: براي مردم نگران کننده مي​شود که ما در کيش جلسه​اي داشته​ايم و سکه داده​ايم! ايشان بدانند که يک سميناري بوده و اينگونه نبوده است. اينکه مي​گوييد کساني از همشهري​هاي من به وزارت ورزش آمده​اند هم صحيح نيست. من فقط دو تن از فرزندان شهدا را به وزارتخانه معرفي کرده​ام.
عباسي افزود: مردم را درگير مسائلي نکنيم که صحت ندارد. من مخلص شما هم هستم ولي مردم را نگران نکنيد. من از نمايندگاني که امضايشان را پس گرفتند هم تشکر و قدرداني مي​کنم و مخلص آنها هم هستم.
وي در پايان از اعضاي هيات رئيسه هم تشکر ويژه کرد.
لاريجاني هم پس از سخنان وزير ورزش گفت: دغدغه اصلي استيضاح کنندگان اين بود که اگرچه ايرادهايي در اين وزارتخانه هست، اما اولويت اصلي کشور را مسائل اقتصادي مي​دانيم. براي همين هم امضاهايشان را پس گرفتند تا ابتدا به مسائل اقتصادي کشور پرداخته شود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    13 0
    مخلص نمیخواهیم یه خدمت گذار درست می خواهیم که فقط در عوض اون همه پولی که میگیره یه کار دست بکنه
  • بي نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    0 0
    بايد هم مخلص باشي