نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: توضیح به مجلس توضیح به مردم است و احمدی نژاد نباید نگران پاسخ به مردم باشد.

سید رمضان شجاعی کیاسری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین درباره خروج تعدادی از اعضای فراکسیون اصولگرایان از جلسه علنی امروز گفت: این افراد در گذشته تجربه‌ای در ارتباط با وساطت برای آقای مرتضوی را دارند و تکرار تجربه نا موفق جای سوال دارد.

وی با بیان این که سوال از رئیس جمهور حق نمایندگان است و این هم ابزار و وسیله کار نمایندگان است تا این که بتوانند فضا را شفاف سازی کنند، گفت:  توضیح به مجلس توضیح به مردم است و احمدی نژاد نباید نگران پاسخ به مردم باشد.

وی با تاکید بر این که حاشیه سازی‌های دوستان مسیر طرح سوال را تغییر می‌دهد و این موضوع که جلسه علنی را از حد نصاب خارج کنند با فرمایشات رهبری مغایرت دارد گفت: خارج کردن مجلس برای جلوگیری از اقدام قانونی مجلس و خوراک جدید برای بیگانگان درست کردن کار صحیحی نیست.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: طرح سوال به حد نصاب رسیده و نباید پیرامون این موضوع تشکیک کرد و عده‌ای به دنبال تضعیف مجلس و رئیس آن هستند.

/27295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 255775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    10 4
    اقاي احمدي نژادكه نگران نيست ،ايشان استقبال هم كرده اند ،اين شماها هستيد كه نگرانيد(بايد به حال اين مجلس واين نمايندگان تاسف خورد وبرحال مردم بيچاره خون گريه كرد)
  • بدون نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    8 0
    دردوربعد نباید به انها رای داد