ایسنا نوشت:

 محسن امیریوسفی خبر داد: «فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست‌داشتنی» با توجه به باقی‌ ماندن 90 دقیقه از جلوه‌های ویژه‌ کامپیوتری قطعا به جشنواره‌ فیلم فجر نمی‌رسد.»

 

این کارگردان در واکنش به برخی خبرهای منتشرشده از جمله خبر برنامه‌ «هفت» گفت: «تعجب می‌کنم از برنامه تلویزیونی «هفت» که خبر جعلی و از اساس دروغ یک سایت سینمائی را این‌طور با آب و تاب بیان می‌کند.»
 

وی تصریح کرد: «فیلم هنوز آماده نمایش اولیه هم نشده که خودم به عنوان کارگردان آن را ببینم، چه رسد به اینکه اعضای شورا، نسخه کامل آن را ببینند. تنها راف کات اولیه‌ای از فیلم آماده شده که بطور معمول توسط ناظر کیفی فیلم دیده شده است.»

 

امیریوسفی در پاسخ به اینکه از ابتدا قرار نبود اولین نمایش فیلم در جشنواره‌ فیلم فجر باشد؟ گفت: «من هم دوست داشتم اولین نمایش «آشغال‌های دوست داشتنی» در جشنواره فیلم فجر باشد که اهالی مطبوعات و مردم آن را ببینند، ولی فیلم حدود 90 دقیقه جلوه‌های ویژه کامپیوتری دارد که اتمام آن زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.»

 

وی درباره‌ داستان فیلم توضیح داد: «داستان فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» درمورد مادری است که یک شب فرصت دارد به کمک خانواده‌اش، مشکلی را حل کند.»

 

امیریوسفی درباره‌ اینکه گفته می‌شود این فیلم درباره‌ وقایع انتخابات 88 است هم گفت: «وقایع این فیلم در زمان انتخابات سال 88 شروع می‌شود و در دیگر دوره‌های تاریخ معاصر ادامه پیدا می‌کند.»

 

در فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» بازیگران به ترتیب ایفای نقش شیرین یزدان‌بخش، حبیب رضائی، هدیه تهرانی، نگارجواهریان، صابر ابر و شهاب حسینی هستند.

 

امیر یوسفی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی «آشغال‌های دوست داشتنی» به روال سابق، فیلم جدیدش را خودش تهیه می‌کند. این فیلم سومین ساخته امیریوسفی بعد از فیلم‌های «خواب تلخ» و «آتشکار» است.

 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =