۰ نفر
۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳

اینترزئون قرار است با ساخت 8 دیتاسنتر جدید، ظرفیت های کلود کامپیوتینگ (رایانش ابری) را در اروپا بر اساس تقاضا بالا ببرد.

 

کمپانی هلندی که در سال 1998 تاسیس شده و اکنون  به غول بزرگ آی تی در اروپا مبدل شده، اعلام کرد بدلیل تقاضاهای جدید در بخش کلود، 8 دیتاسنتر در فرانکفورت راه اندازی می کند.

بر اساس این طرح دیتاسنتر 7MW FRA8  به هاب فرانکفورت وصل خواهد شد که این هاب مرکز اتصال 150 سرویس دهنده عمده (Carrier) و سرویس دهنده اینترنت (ISP) است.

دیوید روبرگ مدیر اجرایی گفت به بخش فرانکفورت تزریق سخت افزاری خواهیم کرد تا تقاضاهای جدید را پوشش دهد.

به گفته وی ، سرویس دهنده های کلود در فرانکفورت تقاضای سرویس و خدمات بیشتر را داده اند و خدمات مدیای دیجیتال و خدمات مختص مالی در فرانکفورت افزایش یافته است.

دیتاسنتر های مذکور در 4 فاز تعریف شده اند که در محوطه اصلی دیتاسنتر اینترزئون در فرانکفورت ساخته می شوند و هر فاز حدود 900 متر مربع مساحت دارد که در کنار دیتاسنتر اصلی ارائه خدمات خواهند کرد.

اولین فاز در ابتدای 2014 به بهره برداری می رسد و دومین فاز نیز در سال 2015 آماده بهره برداری می شود. دو فاز اول تقریبا 30 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

اینترزئون در ماه فوریه اعلام کرد  دیتاسنتر جدیدی در استکهلم خواهد شاخت و تسهیلات خود در کوپنهاگ را نیز به دیتاسنتر فرانکفورت وصل خواهد کرد.

اینترزئون بیش از 300 مهندس داشته و درامد سالیانه اش 208 میلیون یورو در سال 2010 بوده است.

منبع: زد دی نت

56502 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود RS ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    1 2
    من فکر نکنم به پای Hessen برسه....