۰ نفر
۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۱
ولایتی زبان دیپلماسی دنیا را می فهمد

عبدالرضا مصری

مهم ترین ویژگی رئیس جمهور آینده آن است که کسانی انتخاب شوند که آزمون خویش را محضر ملت بزرگ ایران و امام عظیم الشان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با موفقیت سپری کرده باشند. آقای دکتر ولایتی از معدود افرادی است که امین و یار امام و رهبر انقلاب اسلامی بوده و طی دهه های گذشته ثبات قدم داشته و طی این سی چند سال از انقلاب کوچگترین زاویه ای با ولایت نشان نداده است.
در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری به عنوان اولین نامزد ایشان برای نخست وزیری به مجلس معرفی شدند که این نشان از اعتماد معظم له به جناب آقای ولایتی دارد.
آقای دکتر ولایتی با دارا بودن سابقه 16 سال کسوت وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران و سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی راه همکاری و تعامل با مجلس را کاملا می داند.
ولایتی زبان دیپلماسی دنیا را به طور جدی می فهمد. با دنیا در بحرانی ترین شرایط مذاکره کرده و می داند چگونه باید با دنیا سخن گفت و با آنان چگونه کار کرد تا منافع ملت ایران حفظ شود.
نخبگان کشور به دلیل جایگاه وزن سیاسی شایسته آقای دکتر ولایتی حاضرند به عنوان همکار با ایشان کار کنند و این امر می تواند به افزایش آرامش اعتماد اجتماعی کمک ویژه ای نماید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی 

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    23 5
    ولایتی با غیرت/حرف تو حرف ملت " خبر چاپ کن
  • بی نام A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    8 0
    با شما هم نظرم