گفتگوی تلفنی حسینی و جنتی/ وزیر ارشاد دولت دهم هفته آینده از وزارتخانه می‌رود

فارس نوشت:

این روزها وزرای کابینه دهم در حال اسباب‌کشی از ساختمان وزارتخانه‌هایشان هستند تا از هفته آینده وزرایی که رای اعتماد را از نمایندگان مردم کسب می‌کنند راهی وزارتخانه‌های خود شوند.

 وزرای پیشنهادی حسن روحانی در این ایام درحال رفت ‌و آمد به بهارستان و حضور در جلسات مشترک با وکلای ملت برای ارائه برنامه‌های خود هستند.

بر این اساس، روحانی در اجرای اصل 133 قانون اساسی و همچنین ماده 188 آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، اسامی و زندگینامه اعضای پیشنهادی کابینه به همراه برنامه‌های آنان و نیز خط مشی و اصول کلی و برنامه دولت را به مجلس ارائه کرد.

وزرای دولت دهم در حال اسباب کشی از محل کار خود هستند تا با روزهای وزارت خداحافظی کنند، البته هر یک از وزرا در شرایط و سمت‌های جدید ادامه کار خواهند داد، در این میان برخی از وزیران عنوان کرده‌اند که به دانشگاه و کلاس درس باز خواهند گشت و برخی از فعالیت‌های دیگر می‌گویند.

وزیر دولت دهم در پاسخ به اینکه تا چه زمان در ساختمان بهارستان خواهد بود، ابراز داشت: تا دوشنبه هفته آینده(21 مرداد) که مجلس بررسی وزرا را آغاز کند دو روز طول می‌کشد و قطعا دوشنبه آینده شورای معاونین استان را خواهیم داشت در این جلسه مدیران را دعوت خواهیم کرد تا با آنها خداحافظی کنیم پس از آن ساختمان را ترک می‌کنیم.

وی درباره دیدار با «علی جنتی» وزیر پیشنهادی دکتر روحانی توضیح داد: به شکل تلفنی با آقای جنتی صحبت کرده‌ام، حتما اطلاعات و تجربیات را منتقل خواهیم کرد؛ نکته این است که از سه‌شنبه(22مرداد) آینده باید ساختمان را تحویل داده و در صورت کسب رای اعتماد ایشان از چهارشنبه مستقر خواهند شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    20 0
    خدایا چه زجری است این آخر کاری. تا اینا برن جون ما بالا میاد!