پرویز سروری رییس کمیته ویژه مجلس گفت : گزارش کوی دانشگاه و کوی سبحان نیز قرائت خواهد شد.

وی با اشاره به سه انتقادی که فراکسیون اقلیت بر گزارش کمیته ویژه داشتند ، توضیح داد :  پس از آن فراکسیون اقلیت مجلس با اینکه گزارش را خوب توصیف کرد اما سه اشکال بر آن عنوان کرد. عنوان کردند که به موضوع پزشک کهریزک، اتفاقات و حوادث کوی دانشگاه و کوی سبحان اشاره یی نشده است اما آنها مطلع نبودند که مساله حمله به کوی دانشگاه و کوی سبحان، هیات رسیدگی کننده دیگری متشکل از آقایان ابوترابی فرد و نادران و... دارد و ما اساساً اجازه ورود به این مساله را نداشتیم .

سروری در ادامه تصریح کرد : تا آنجا که من اطلاع دارم گزارش آن حوادث نیز در مجلس قرائت خواهد شد. در بحث پزشک کهریزک نیز مجلس منتظر گزارش پزشکی قانونی است که گزارش آن هنوز آماده نشده و قطعاً به تاریخ قرائت گزارش ما نمی رسید. در واقع این سه مورد نقصی که به گزارش وارد کرده بودند، هیچ کدام جزء پیگیری های ما نبوده است.

وی هم چنین با تاکید بر اینکه "‌حتماً به اتهامات متهم ردیف اول رسیدگی خواهد شد" ، گفت: همین الان به شما بگویم که 55 نماینده به آقای لاریجانی نامه نوشتند و امضا کردند که موضوع رسیدگی به اتهامات متهم و سایر موارد ذکر شده در گزارش پیگیری شود و این مساله نشان می دهد که مجلس عزمی جدی دارد و موارد عنوان شده در گزارش را پیگیری می کند. آقای لاریجانی هم عنوان کردند که گزارش را به قوه قضائیه و دولت منعکس خواهند کرد و پیگیری های بعدی را انجام خواهند داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 38511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =