یک نفر از کاربران خبرآنلاین، در شهر آبادان از وضعیت بد سینما بهمنشیر در این شهر برای ما نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی انتشار گزارشی کوتاه درباره سینماهای آبادان و وضعیت آنها در گذشته و امروز، یک نفر از کاربران خبرآنلاین درباره وضعیت بد یکی از سینماهای این شهر که عکس قدیمی آن نیز در خبر آمده بود نوشت.

عباس از آبادان درباره سینمای تابستانی بهمنشیر که جزو نخستین سینماهای تابستانی ایران بوده نوشته است: «سینماها هستن مثل سینما شیرین که در زمان بازسازی نیمه کاره ساخته شد ولش کردن. سینما کیهان و سهیلا هم هرکدومشون تا سال ۸۰ فعال شدن ولی بعد از چند ماه تعطیل شدن الان سینما کیهان تو سالن انتظارش نمایشگاه کتاب برگزار میشه سالن نمایشش از سال ۷۸ تعطیله سینما نفت یا تاج سابق هم به علت نداشتن امکانات نمایش دیجیتال تعطیل تو سالنش همایش برگزار میکنن. بدبختتر از همه سینما روباز بهمنشیر که شده محل دفن زباله شهرداری و زبالهها رو توش میسوزونن.»

او در کامنت دیگری گفته:‌ «این عکسی هم که گذاشتین مال سینما بهمنشیر تو منطقه کوی کارگر که شده محل دفن زباله و سوزوندن زباله فقط سکوهای سینماییش موندن که مردم روشون مینشستن.»

خبرآنلاین از کاربران خود تقاضا میکند اگر اطلاعی از وضعیت سینماهای شهر خود دارند یا درباره آنها مطلبی میتوانند بگویند در قالب کامنت آن را مطرح کنند تا گزارشی از وضعیت سینماهای شهرستان تهیه شود. 

 

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیمان IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    8 1
    به نظرم بهتریم حرف رو در این زمینه آقای مجیدی زد متأسفانه در کشور ما ۸۰۰ شهر سینما ندارند و این نشانگر این است که همه دولت‌ها نسبت به مقوله فرهنگ توجه لازم را نداشته‌اند. طبق گفته‌های کارگردان فیلم‌هایی چون «بچه‌های آسمان» و «باران» پیش از انقلاب ما با ۳۰ میلیون جمعیت ۵۲۰ سینما داشتیم و حالا با ۸۰ میلیون جمعیت تنها ۳۰۰ سالن سینما داریم.
  • زهرا IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    9 1
    شهرستان برازجان با جمعیتی حدود دویست هزار نفر فاقد سینما است .
  • احمد US ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    1 1
    شهرستان فسا با جمعیتی بیش از 200 هزار نفر یک سالن سینما داشت که اون سالهاست تعطیل شده سینما قدس فسا
  • بی نام IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    2 1
    یادمه قبلنا واسه یه فیلم دو ساعت و یا بیتشر واسه تهیه بلیط تو صف می ایستادیم ولی الان رغبت نمی کنیم مفت و مجانی به سینما بریم علیتش سی دی و نمایش خانگی و این حرفا نیست بلکه فیلم ها با ذائقه خیلی سازگار نیست دارن یه مطلب رو از زوایای گوناگون نیگا میکنن و هدف یکی است شما ثانیه اول فیلم می فهمید آخر فیلم چطور میشه حالا دنبال سینما باشید که کدوم شهر داره کدوم نداره ....عین فرودگاه های کشور هست کلی فرودگاه ساختیم بعد دیدیم هواپیما نداریم که تو این فرودگاهها بشینه ای کاش آقایون یه اپسیلون فکر میکردن
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    5 0
    شهر من اندیمشک شمالی ترین شهر خوزستان . شهری که تا قبل از انقلاب 3 تا سینمای فعال داشت الان سینماهاش غیرفعالن و جوانانش عملا جایی برای گذران فراغت ندارن . وقتی هیچ راهی برای گذران اوقات فراغت نیست و بیکاری بیداد می کنه جوونا کجا خودشونو سرگرم کنن ؟؟؟؟ بعد میگن چرا جوونا معتاد میشن .
  • m IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    1 0
    شهرستان من قوچان در استان خراسان رضوی در سالهای پیش یک سینما با نام سینما دانش داشت که حالا پس از یک دهه یا شاید بیشتر از این سینما فقط ساختمان آن باقی مانده وما قوچانی ها همیشه آرزوی داشتن سینما را داشته ایم البته من شنیده ام که آقای لشگری قوچانی که اصالتا اهل شهر ما هستند تصمیم بر ساخت سینما در این شهر داشتند که هنوز هم هیچ خبری نیست ولی تاکید می کنم که من فقط شنیده ام و از صحت خبر اطلاعی ندارم
  • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    1 0
    در تهران در منطقه 10.یکی در خیابان مالک اشتر و دیگری کارون تقاطع هاشمی 2 سینما هستند که چندین سال تبدیل به زباله دانی شده اند و هیچ استفاده ای از آنها نمیشه.با اینکه یک زمانی محل تفریح و تبلیغ فرهنگ و هنر در تهران بوده.تا کی باید فضاهایی که بی صاحب رها شدند بی استفاده باقی بمونه.و احتمال سوء استفاده از فضای خالی و بدون نظارت برای معتادان و مواد فروشها و حتی مجرمین باشه.محل تجمع زباله و جانوران و آلودگی های شهری
  • saeid z A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    4 0
    با سلام ...استان ایلام که از لحاظ محرومیت اوله ، از جهت بیکاری هم بطور شایسته ای رتبه 1 را دارد در جدید ترین افتخار تنها سرگرمی مردم هم از بین رفت و سینمای ایلام جای خود را به پارگینگ شهرداری داد تا ایلام یک استان باشد بدون سینما......